כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קייטרינג בשרי או שף בשרים? מה כדאי - מלך הבשר ממליצים

לצד האפשרות של קייטרינג בשרי, אי אפשר שלא לקחת בחשבון את האופציה של שף בשרים. החוויה בהזמנת שף פרטי לאירוע באה לידיי ביטוי בכך שהוא לוקח חלק באירוע עצמו. הוא מלווה אתכם לאורך כל הערב, כך שתוכלו להיות מרוצים ממה שאתם מקבלים

קייטרינג בשרי או שף בשרים? מה כדאי - מלך הבשר ממליצים
קייטרינג בשרי צילום: מלך בשר

הבחירה הטבעית במרבית האירועים תהיה להזמין קייטרינג בשרי מוכן מראש. בעבר היה נדמה כי הזמנת שף בשרים לאירוע זוהי משימה יקרה ולא אפשרית. עם זאת אנו מבינים כי המציאות השתנתה, בהמון אירועים ניתן לראות שף פרטי שמכין ארוחות בשריות. מכאן עולה השאלה האם להזמין קייטרינג בשרי או שף בשרים לאירוע? אנו כאן כדי לנסות לענות לכם על השאלה החשובה הזאת. שאלה שיכולה לשנות את האירוע מקצה לקצה עוד לפני שהוא בכלל התחיל.

למה להזמין קייטרינג בשרי?

השיקול בהזמנת קייטרינג על האש קיים בגלל הרצון הטבעי לא לשבור את הראש. ההתעסקות עם שף פרטי שמתמחה בבשרים יכולה להיות התעסקות ארוכה. ברגע שתזמינו קייטרינג בשרי יהיה עליכם לבחור רק את המנות האידיאליות מבחינתכם. מעבר לכך עדיין העלות של קייטרינג תהיה זולה בהרבה בהשוואה לעלות של שף פרטי. יש כאלה שעבורם ההוצאות על האירוע גבוהות, לכן הם מעדיפים לחפש לחסוך פה ושם. זוהי דרך מעולה להוריד את העלות הכספית בעוד כמה אלפי שקלים כאשר מסתכלים על השורה התחתונה.

מהם היתרונות של שף בשרים?

לצד האפשרות של קייטרינג בשרי, אי אפשר שלא לקחת בחשבון את האופציה של שף בשרים. החוויה בהזמנת שף פרטי לאירוע באה לידיי ביטוי בכך שהוא לוקח חלק באירוע עצמו. הוא מלווה אתכם לאורך כל הערב, כך שתוכלו להיות מרוצים ממה שאתם מקבלים. השף יכין באופן אישי את המנות עבור האורחים שלכם, מה שהופך את החוויה לבלתי נשכחת. הרמה של האוכל במרבית המקרים תהיה גבוהה, בכל זאת מדובר על מומחה אמיתי לבשר.

איזה אפשרות הנכונה בשבילכם?

קשה להגיד מראש איזה בחירה תהיה המושלמת בשבילכם. כל אירוע הוא אחר, לכן השיקולים חייבים להיות שונים לפי מה שקורה בפועל. אנו מציעים לכם שלא להתפשר על האוכל שתגישו לאורחים באירוע. על כל הדברים מסביב יהיה ניתן לוותר, אך על האוכל שווה להשקיע כמה שרק צריך. שף פרטי לאירוע יכול להיות דרך מעולה לייחד אותו בהשוואה לאירועים דומים אחרים. רוצים להזמין שף פרטי במחיר משתלם שיהפוך את האירוע לאירוע מושלם? הכירו את מלך הבשר שיהפוך את החלום למציאות ברת השגה.

מלך הבשר מציע מגוון רחב של מנות בהתאמה אישית לכל אירוע. הצוות המנוסה של מלך הבשר יגיע אליכם לאירוע כדי להפוך אותו לאירוע שאף אחד לא יישכח אותו. האוכל יהיה בהתאמה אישית לאורחים, כאשר הם יראו במו עיניהם כיצד מכינים אותו. האורחים לוקחים חלק פעיל לכל אורך הערב, עד שהם יקבלו את האוכל ישירות לצלחת. ההצלחה הכי גדולה תהיה לראות את האורחים יוצאים מהאירוע שבעים ומרוצים. לעוד פרטים על מלך הבשר תוכלו להיכנס לאתר ולהתרשם.

שף פרטי ארוחת שף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד