כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חשש ממזג האוויר

צאו להצביע! > בשעה זו נפתחו הקלפיות; האם תושג הכרעה?

בפעם החמישית בשלוש השנים האחרונות יצאו מיליוני אזרחי ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית להצביע ולהשפיע על זהות הכנסת והממשלה הבאים בתקווה שהפעם תגיע ההכרעה ותוקם ממשלה יציבה למשך ארבע שנים | האם בעלי זכות ההצבעה החדשים יכריעו או שמא מזג האוויר

צאו להצביע! > בשעה זו נפתחו הקלפיות; האם תושג הכרעה?
הצבעה בקלפי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

6,788,804 אזרחי ישראל בעלי זכות בחירה יקבלו את ההזדמנות לצאת היום להצביע ולבחור את הנציגות לכנסת ה-25, בתקווה להכרעה ברורה ולסיום הסאגה הפוליטית הנמשכת מזה קרוב לשלוש שנים.

החל מהשעה 07:00 הבוקר ועד לשעה 22:00 יגיעו האזרחים להצביע ב-12,495 קלפיות שיוצבו ברחבי הארץ, מתוכם קלפיות ייעודיות ומונגשות לבעלי מוגבלות, קלפיות בבתי חולים ובתי הסוהר וגם קלפיות המיועדות לחולי קורונה המבודדים.

עוד בנושא:

התרחישים והסיכויים; החרדים חוזרים לעמדת המכריעים

החוק שעלול להכריע את הבחירות על חודו של קול

מספר המצביעים העומד על 6,788,804 בעלי זכות הצבעה גדל לעומת הבחירות לכנסת ה-24, בתוספת של 3.2% אחוז, 210,720 מצביעים חדשים שייתכן ויכריעו את הבחירות.

בקלפיות יוצבו פתקים של 40 מפלגות שמתמודדות לכנסת, מתוכם 13 עם סיכויים להיכנס לכנסת הבאה. מה שיכריע את הכף הוא אחוז הצבעה שעלול לרדת בשל מזג האוויר הגשום והקר בדגש לאחוזי ההצבעה במגזר הערבי.

תוצאות הבחירות יפורסמו תחילה באמצעות מדגמים של ערוצי התקשורת שלא ישקפו את תוצאות האמת שכבר נוכחנו לגלות לעיתים שהיו שונות בתכלית. לקראת חצות הלילה יחלו לזרום תוצאות האמת לקראת הספירה הסופית של המעטפות הכפולות וקולות החיילים ואז אישור התוצאות ביום חמישי בצהריים.

צאו להצביע!

יום הבחירות בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד