כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שחזור מצמרר

הקדוש מאלעד בא בחלום: "להפסיק לבכות"

אלמנתו של הקדוש יונתן חבקוק הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד מספרת כי בעלה המנוח התגלה בחלום גם לה וגם לבנה וביקש ממנה: "את חייבת להפסיק לבכות, את לא צריכה לדאוג לי יותר, תודה על כל מה שעשית בשבילי אבל תתחילי לחיות את החיים, אני רוצה שתהיי שמחה"

הקדוש מאלעד בא בחלום: "להפסיק לבכות"
יונתן חבקוק צילום: באדיבות המשפחה

חצי שנה חלפה מאותו ערב מר ונמהר שבו התרחש הפיגוע המחריד בעיר אלעד שבו נרצחו שלושה קורבנות, בהם הקדוש יונתן חבקוק הי"ד. המנוח הותיר אחריו את אלמנתו לימור תחי' וחמישה יתומים רכים.

בימים האחרונים סיפרה אלמנתו על החלומות הרבים והמוחשיים שהיא וילדיה חולמים על אב המשפחה שנלקח מהם בחטף בלי להיפרד באבחת חרב.

דבריה הובאו ב'ערוץ 7', כאשר היא מספרת כי באחד החלומות - חלם בנה כיצד יונתן מבקש ממנו למסור לה שתהיה שמחה: "הוא קם שמח ואמר לי אמא חלמתי את אבא, אבא בא לבקר אותי שוב".

לדבריה, בחלום "הוא נכנס בפתח הדלת וחיבק אותו ונישק אותו ואמר לו שוב יוסף דוד אני אוהב אותך. ואז הוא אמר לו תמסור לאמא שהיא חייבת להפסיק לבכות. הוא אמר לי להגיד לך שאת לא צריכה יותר לדאוג לו, שהוא יושב על כסא הכבוד. שאלתי אותו יוסף דוד ליד כסא הכבוד? אז הוא אמר לי, לא אמא, אבא אמר שהוא יושב על כסא הכבוד".

>> הפיגוע באלעד <<

"גם אליי הוא התגלה בחלום", מספרת האלמנה לימור ותיארה את המפגש המיסטי, "היה לו חיוך מקצה לקצה. הוא היה נראה זוהר, היה נראה שליו, היה נראה טוב. הוא הושיט לי את היד שלו, ובחלום פחדתי, אמרתי זה לא יכול להיות אתה לא אמיתי ואז הוא תפס לי את היד חזק כדי להוכיח לי שזה הוא".

"הוא לא דיבר איתי בפה, הוא דיבר איתי במחשבה, דרך העיניים ואז הוא חיבק אותי חזק חזק, זה היה חלום מאוד מוחשי, והוא אמר לי לימור אני אוהב אותך. הוא בא להיפרד ואמר לימור את חייבת להפסיק לבכות, את לא צריכה לדאוג לי יותר, תודה על כל מה שעשית בשבילי אבל תתחילי לחיות את החיים, אני רוצה שתהיי שמחה". כך מספרת האלמנה.

יונתן חבקוק חלום מסעיר אלמנה פיגוע באלעד לימור חבקוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד