כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שערי צדק

נתוני ההצבעה: זו כמות האנשים שהצביעו בקלפי בבית החולים

מעל 500 איש הצביעו בבית החולים שערי צדק | הערב בין השעות 18:00-19:00 קלפי מיוחדת לחולי קורונה תיפתח בקומה 4 |סמנכ"לית הון אנושי ומנהל במשרד הבריאות: "זוהי זכות גדולה לאפשר למטופלים לממש את זכותם הדמוקרטית"

נתוני ההצבעה: זו כמות האנשים שהצביעו בקלפי בבית החולים
בית החולים שערי צדק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבית החולים שערי צדק נמסר כי מעל 500 איש כבר הצביעו: מנכ"ל משרד הבריאות פרופ׳ נחמן אש ונציגי הנהלת משרד הבריאות סיירו עם מנכ״ל שערי צדק, פרופ׳ עופר מרין, וחבצלת דניאל מאגף משאבי אנוש שמנהלת הבחירות בשערי צדק ושיבחו את ההיערכות ואת ההיענות הגבוהה. 

בשערי צדק מוסיפים עוד כי הערב בין השעות 18:00-19:00 קלפי מיוחדת לחולי קורונה תיפתח בקומה 4.

״זה מרגש לראות מטופלים מצביעים לצד אנשי צוות ואת המסירות הרבה של הצוות שאחראי על ניהול הקלפיות בשערי צדק. אנחנו שמחים לשמש את המצביעים ולהנגיש להם את זכותם לבחור״. אמר פרופ׳ מרין.

שני שרביט סמנכ"לית בכירה הון אנושי ומנהל במשרד הבריאות, הממונה מטעם משרד הבריאות על קלפיות על במערכת הבריאות: ״זוהי זכות גדולה לאפשר למטופלים לממש את זכותם הדמוקרטית להצביע ואני שמחה לראות שעד כה הדברים עוברים כסדרם וכמתוכנן״.

סימה טוקטלי האחראית על הקלפיות המיוחדות בוועדת הבחירות האזורית בירושלים: "אני מרכזת 43 ועדות קלפי עם 45 ריכוזים. שערי צדק הוא בין הריכוזים העמוסים ביותר ובכל פעם מחדש אני מברכת על המסירות והמקצועיות של שערי צדק, החל מתליית המודעות, עובר דרך עדכון עובדי בתי החולים בעניינים הקשורים לבחירות וכלה בקשר הישיר עם מזכירי הקלפי. אני נהנית לראות כל פעם מחדש את האופן שבו היום הזה מתנהל בשערי צדק עם המאמץ הנוסף ליזום לרתום את מרב המצביעים הזכאים להצביע".

 

 

בחירות לכנסת ה-25 קלפיות בתי חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד