י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עתירה לוועדת הבחירות

האות של בן גביר הוחלפה; עוצמה יהודית: "שקד מנסה לפגוע בימין"

בשעות האחרונות נשלחו אסמסים מטעם מפיץ אנונימי בשם אחד המטות להעלאת אחוז ההצבעה בימין בו קראו להצביע למפלגת 'עוצמה יהודית', אלא שבמקום לכתוב לשים את האות ט' - טענו שהאות שלו היא ב', של שקד | יו"ר המפלגה עתר לוועדת הבחירות והאשים: "שקד לא עוברת את אחוז החסימה ומנסה להפיל את הימין"

האות של בן גביר הוחלפה; עוצמה יהודית: "שקד מנסה לפגוע בימין"
איתמר בן גביר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הערב (שלישי), בשעות האחרונות לסגירת הקלפיות הופצו הודעות למצביעים פוטנציאלים, בהן הוחלפה האות שעל הפתק של 'עוצמה יהודית'. לטענת יו"ר המפלגה בן גביר, שקד היא אחראית לכך.

באסמים שהוצפו מטעם 'V22', שמו של אחת המטות שפועל להעלאת אחוז ההצבעה בימין, נקראים המצביעים להצביע לאיתמר בן גביר - אך האות שנכתבה היא ב', של 'הבית היהודי', ולא ט' שהיא של 'עוצמה יהודית' ו'הציונות הדתית'. בשתי המפלגות מאשימים את יו"ר הבית היהודי בהצפת ההודעה.

בעקבות כך, בן גביר הגיש נגד שקד תלונה במשטרה והגיש נגדה עתירה דחופה לוועדת הבחירות. "איילת שקד מנסה בשארית כוחותיה לפגוע בגוש הימין - ומפיצה כעת הודעות פייק לפיו פתק הבחירות של עוצמה יהודית הוא הפתק שלה", הוא מסר. "זהו שקר מוחלט. שקד לא עוברת את אחוז החסימה ומנסה להפיל את הימין, כפי שעשתה בשנה האחרונה".

במפלגת 'הבית היהודי' מכחישים: "נבהיר כי ההודעות מטעם V22 אשר עולה מהן כי מי שרוצה להצביע לבן גביר שיצביע ב׳ - אינן מטעם הבית היהודי", לשון התגובה.

איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25 איילת שקד עוצמה יהודית הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד