י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בנט בירך

שקד על תוצאות המדגמים: "נלחמנו כמו אריות"

לאחר פרסום המדגמים, שמראים כי היא לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה - יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' מסרה הצהרה קצרה בתום הקמפיין ורמזה לגבי עתידה: "נמשיך להשמיע את הקול הזה" • ראש הממשלה החלופי בירך אותה: "נלחמה כמו פייטרית"

שקד על תוצאות המדגמים: "נלחמנו כמו אריות"
פרסום המדגמים צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בחירות 2022: יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' איילת שקד נשאה הלילה (שלישי) הצהרה בתום פרסום המדגמים, שכולם מראים שהיא אינה עוברת את אחוז החסימה כפי שחזו כל הסקרים לאורך מערכת הבחירות.

"נלחמנו כמו אריות, ידענו שזה קרב קשה מאוד, אבל הלכנו עם האמת שלנו, עם האידיאולוגיה שלנו והקול שלנו הוא קול מאוד חשוב", אמרה בפני הפעילים. שקד, אם אכן תקום ממשלה, תיאלץ לפרוש מהחיים הפוליטיים, רומזת שהפרישה היא זמנית: "נמשיך להשמיע את הקול הזה".

היא הודתה לראשי 'הבית היהודי', ובירכה גם את יו"ר 'הליכוד' שנלחם נגדה: "רוצה להודות לבנימין נתניהו, אם התוצאות אכן נכונות, ברכות, בהצלחה ושיזכה להקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד".

ראש הממשלה החליפי לשעבר נפתלי בנט, שותפה לשעבר של שקד, בירך אותה: "אני מבקש להביע הערב הערכה לאיילת שקד שנלחמה כמו פייטרית אמיתית למען ערכיה ואמונותיה", מסר.

באופוזיציה מחייכים הערב נוכח ההישג לפיו, זוג הפוליטיקאים שהונו את מצביעיהם והקימו ממשלה עם מפלגות שמאל וערבים מקבלים את עונשם ומוצאים עצמם מחוץ לכנסת.

איילת שקד הבית היהודי נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד