כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מתמודד עם ההשלכות

בעקבות ההפסד: לפיד ביטל את נסיעתו למצרים, מי יצא במקומו?

ראש הממשלה יאיר לפיד החליט היום לבטל את נסיעתו בשבוע הבא לוועידת האקלים בשארם א-שייח' במצרים, בצל הפסדו בבחירות. אמנם לא הסתיימה עדיין ספירת הקולות אולם מסתמן כי נתניהו ומפלגות גוש הימין ניצחו בפער | ממשרד ראש הממשלה נמסר כי נשיא המדינה יצחק הרצוג ייסע במקומו לוועידת האקלים

בעקבות ההפסד: לפיד ביטל את נסיעתו למצרים, מי יצא במקומו?
יאיר לפיד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה יאיר לפיד החליט היום (רביעי) לבטל את נסיעתו בשבוע הבא לוועידת האקלים בשארם א-שייח' במצרים, בצל הפסדו בבחירות. אמנם לא הסתיימה עדיין ספירת הקולות אולם מסתמן כי נתניהו ומפלגות גוש הימין ניצחו בפער של 1 עד 5 מנדטים.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי נשיא המדינה יצחק הרצוג ייסע במקומו לוועידת האקלים. 

בגוש השמאל-ערבים תקפו הבוקר בחריפות את התנהלותו, "חסרת האחריות" לדבריהם, של ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "התנהל כמו חזיר קניבלי שבא לחסל כדי להיות המפלגה הגדולה ביותר".

הפרשן הפוליטי עמית סגל פרסם ציטוטים נוספים מבכירים בגוש רל"ב נגד לפיד. "גנץ הצליח למנוע מביבי ארבע פעמים 61. הגיע תורו של לפיד, גנץ נתן לו על מגש של כסף גם כשהייתה לו ממשלה ביד", תקף בכיר בגוש השינוי. "לפיד התנהל באופן מופקר, לא ניהל את הגוש, לא דאג לערבים, לא דאג להסכמי העודפים. התנהל בחזירות קניבלית שבאה לחסל כדי להיות המפלגה הגדולה - והנה התוצאה".

ההאשמות הקשות מגיעות לאחר טענות רבות שהופנו נגד לפיד בנוגע לארגון "גוש השינוי" לקראת הבחירות, בין היתר, הכישלון להוביל לאיחוד בין מפלגת העבודה ומרצ, לצד התחזקות יש עתיד על חשבונן של העבודה ומרצ. בנוסף, המפלגות הערביות וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן לא חתמו על הסכם עודפים - מה שצפוי להתגלות בהמשך כטעות גורלית עם פרסום תוצאות האמת.

יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד