כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מאות הצביעו בקלפי הנודדת של 'טוב'

'טוב לירושלים' ביוזמה ייחודית: קלפי נודדת בין השכונות החרדיות • התושבים בוחרים את הנושא הבוער ביותר מבחינתם שדורש טיפול

מאות הצביעו בקלפי הנודדת של 'טוב'

מאות תושבים חרדיים ברמת אשכול ובאיזור 'רב שפע' בירושלים הצביעו בימים האחרונים בקלפי הנודדת של רשימת 'טוב לירושלים' בראשות חנוך ורדיגר.

הקלפי, יוזמה ייחודית של 'טוב', נועדה לאפשר לתושבים לבחור את הבעייה הבוערת ביותר מבחינתם.

ורדיגר, העומד בראש רשימת 'טוב לירושלים', אומר: "ליוזמה הזאת שתי מטרות. האחת, היא שנוכל ללמוד מתוך הנושאים שאנו יודעים שכואבים לכל חרדי בירושלים, מה הנושאים הכואבים ביותר. מטרה נוספת היא לעורר את הציבור לעובדה שהבחירות האלה הן לא על כל אותם נושאים שנוגעים לחיי כל חרדי וחרדית בירושלים: חינוך, תעסוקה ואיכות חיים". עוד מוסיף ורדיגר כי "אנו רואים התעוררות גדולה בקרב הציבור שמפסיק לקנות סיסמאות נבובות ומתחיל להבין שבמועצת העיר אפשר באמת לשנות לטובה בהרבה תחומים אמיתיים, ושאת השינויים הללו ניתן לראות ולמדוד".

במטה ההסברה של 'טוב לירושלים' מספרים: "בימים הקרובים הקלפי תמשיך לנדוד בין כל שכונותיה החרדיות של העיר". עוד מוסיפים במטה: "לפי מידע שוטף שאנו מקבלים ממטה הטלפונים שלנו, בו נערכות אלפי שיחות טלפון ביום לכל השכונות של הציבור החרדי, 9% מצהירים כי הם בטוח ישימו פתק 'עד' של 'טוב לירושלים' ועוד 11% מצהירים כי הם שוקלים זאת ברצינות. מה שאומר כי נכון לעכשיו ל'טוב' 2 מושבים בטוחים במועצת העיר הבאה".
ירושלים טוב קלפי בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד