כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חטף 7 התקפי לב

ילד בן שבע מת על ידי אחד העקרבים הרעילים ביותר

ילד בן שבע מת לאחר שנעקץ על ידי אחד העקרבים הרעילים ביותר שקיימים, מה שגרם לו שבעה התקפי לב בפרק זמן קצר. העקרב נחשב לעקרב המסוכן ביותר בדרום אמריקה בשל הארס הרעיל ביותר שלו ושיעור התמותה הגבוה שלו

ילד בן שבע מת על ידי אחד העקרבים הרעילים ביותר
עקרב צהוב: אילוסטרציה צילום: Pixabay

ילד בן 7 איבד את חייו באופן טראגי לאחר שעקיצה ארסית של עקרב גרמה לו שבעה התקפי לב. לואיס מיגל פורטדו ברבוסה, ממדינת סאו פאולו, ברזיל, התכונן לטיול קמפינג עם משפחתו ב-23 באוקטובר, ונעל את נעליו כאשר לפתע הוא שמע רעש מפחיד.

אימו, אנג'ליטה פרואנקה פורטאדו, בת 44, אמרה לתקשורת המקומית: "ברגע שהוא לבש את זה, הוא צרח מכאבים. "מכיוון שלא מצאנו מה עקץ אותו, המשכנו לחפש, אבל הרגל שלו התחילה להאדים והוא אמר שהכאב מתגבר, אז דמיינתי שזה באמת עקרב ושאני צריך לגלות איזה מהם זה".

לאחר מכן, המשפחה מצאה את העקרב שגרם ללואיס לצרוח מכאבים וגילתה שמדובר בעקרב צהוב ברזילאי, הידוע גם בשם, טיטוס סרולטוס, הידוע כמין עקרב דרום אמריקאי ממשפחת העוקצניים החי בטבע רק ביערות הגשם וגם בערים של ברזיל. עקרב זה נחשב לקטלני מכל העקרבים, אורכו של עקרב זה 5–7 ס"מ והוא נחשב לעקרב המסוכן ביותר בדרום אמריקה בשל הארס הרעיל ביותר שלו ושיעור התמותה הגבוה שלו.

לואיס הובהל לבית החולים לרפואה של אוניברסיטת סאו פאולו, שם אושפז מיד למחלקת ילדים. הילד שהה בבית החולים למשך הלילה והצית תקווה כשמצבו החל להשתפר למחרת. אימו סיפרה שהופסקו חלק מהטיפולים הראשוניים שקיבל.

"הוא פקח את עיניו, ניסה לדבר איתי", היא נזכרה. "נישקתי אותו והיה צריך להרדים אותו שוב, כי הוא היה נסער מאוד". עם זאת, מחלתו התגברה לאחר שלקה בשבעת התקפי לב ומת באופן טראגי ב-25 באוקטובר. לאחר מותו אימו סיפרה עד כמה לואיס נרגש היה לצאת לטיול שהמשפחה תכננה כיוון שהוא אהב להיות ליד המים, "הוא כאילו הבין שהוא לא יחיה יותר, ורצה לנצל כל יום".

עקרב ברזיל עקיצה התקף לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד