כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סובל מחבלת ראש

בני ברק: כבן 40 נפל באתר בנייה ונפצע. צפו בחילוץ

פועל נפל מגובה באתר בניה ברחוב הרב ש"ך בבני ברק | חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפועל כבן 40 במצב בינוני עם חבלת ראש וחילצו אותו באמצעות מנוף של לוחמי האש

בני ברק: כבן 40 נפל באתר בנייה ונפצע. צפו בחילוץ
החילוץ בבני ברק צילום: דוברות מד״א

פועל כבן 40 נפצע באורח בינוני כתוצאה מנפילה באתר בנייה בבני ברק: במוקד 101 של מד"א במרחב דן, התקבל דיווח על פועל שנפל מגובה באתר בניה ברחוב הרב ש"ך בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפועל כבן 40 במצב בינוני עם חבלת ראש וחילצו אותו באמצעות מנוף של לוחמי האש. 

פרמדיק הצלה אליהו שמחון והחובשים בעריש בוקצ'ין ואברומי אנגלרד סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה, עלינו לקומה הרביעית, שם מצאנו פועל, גבר כבן 40 הסובל מחבלת ראש, לאחר שנפל מגובה. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א והצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, ולאחר שחולץ באמצעות מנוף של לוחמי האש, הוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה."

חובשים של מד"א צביקה לרר ויששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום עלינו לקומה הרביעית של אתר הבניה. הפועל שכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלת ראש. תוך כדי הטיפול הרפואי הבנו שלא ניתן להוריד אותו דרך המדרגות והזעקנו מנוף של לוחמי האש. הם חילצו אותו לרחוב משם הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ כשמצבו בינוני."

 

פציעה חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד