כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"טיפש פוליטי"

חמאס על תוצאות הבחירות: לכולם עמדה תוקפנית כלפי הפלסטינים

דובר חמאס התייחס לבחירות בישראל, ביטל את חשיבותן ואת תוצאותיהן, "תהיינה אשר תהיינה". בהודעה מטעמו שפורסמה בכלי תקשורת המקורבים לארגון הטרור, מתאר קאסם את הבחירות כמי שמתנהלות בין "הימין הקיצוני" לבין "הימין הקיצוני עוד יותר"

חמאס על תוצאות הבחירות: לכולם עמדה תוקפנית כלפי הפלסטינים
אל-אח'באר הלבנוני צילום: באדיבות המצלם

דובר חמאס חאזם קאסם מבטל את חשיבותן ואת תוצאותיהן של החבירות בישראל. בהודעה מטעמו שפורסמה בכלי תקשורת המקורבים לארגון הטרור, מתאר קאסם את הבחירות כמי שמתנהלות בין "הימין הקיצוני", לבין "הימין הקיצוני עוד יותר", ולכולם עמדה אחת תוקפנית כלפי הפלסטינים, כך שכל מי שבונה על תוצאותיהן הינו "טיפש פוליטי". לדבריו, הפלסטינים ימשיכו בפעולות ההתנגדות כנגד הכיבוש, ללא כל קשר לתוצאות הבחירות.

ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתיה, אמר כי עליית המפלגות הימניות הקיצוניות בבחירות בישראל היא תוצאה טבעית לצמיחת תופעות של קיצוניות וגזענות בחברה הישראלית. אשתיה הוסיף מיד עם פרסום תוצאות המדגמים בתקשורת הישראלית שלפלסטינים לא היו אשליות שתוצאות הבחירות בישראל יביאו שותף לשלום והן מדגישות שאין לפלסטינים בישראל שותף לשלום.

ארגון הטרור חבורת גוב האריות פרסם הודעה מטעמה: "מי שדוגל בשלום עם ישראל צריך להסתכל על תוצאות הבחירות ולהבין כי מדובר בחזיון תעתועים".

העיתון א-שרק אל-אווסט הפרו סעודי עם הכותרת "הייצוג הערבי יורד, הקיצוניים מקבלים 15 מושבים. מדגמים ראשוניים: נתניהו ניצח בבחירות בישראל". אל-אח'באר הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה עם הכותרת "מפת הכנסת הראשונית: נתניהו חוזר והימין סוחף את הקולות".

בחירות בחירות לכנסת ה-25 חמאס תוצאות הבחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד