כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצרכנים בהלם

ללא הגבלת מלאי: הרשת הציעה מקרר במחיר הזוי

עשרות אנשים הזמינו הבוקר מקררים מאתר שופרסל לאחר שנחשפו למחיר המיוחד בו נמכר המקרר, 179 ש"ח בלבד. מדובר במחיר הנמוך ב-90% משווי השוק שלו | לאכזבתם, לאחר שקיבלו אישור קנייה ומעד אספקה, בשופרסל מיהרו להודיע על ביטול העסקה, "חלה טעות"

ללא הגבלת מלאי: הרשת הציעה מקרר במחיר הזוי
מקרר צילום: פלאש 90

עשרות לקוחות של שופרסל אונליין הבחינו באתר הרשת במקרר במחיר הנמוך - 179 שקלים. מי מהם שעשה ניסיון ורכש במהירות את המקרר קיבל גם הודעת רכישה וקבלה. השמועה התפשטה מפה לאוזן ועד מהרה נעשו בשעות הבוקר עשרות רכישות. על פי הדיווח בחדשות 12, יש לקוחות שאף הגדילו לעשות ורכשו עשרות מקררים בקנייה אחת. כאשר בשופרסל גילו את המחיר הנמוך, עדכנו את המחיר וביטלו ללקוחות עשרות רכישות.

על פי עדויות הרוכשים שהובאו ב-N12, הם לא חשבו שמדובר בטעות, "חשבנו שמדובר במבצע ענק במיוחד לרגל יום הבחירות, כבר קרו דברים כאלה בהיסטוריה כשמכרו עוף בשקל וכדומה". לטענת הרוכשים, הם העבירו הלאה את המצבע לחברים, "ברגע שקיבלנו קבלה ואישור קנייה רצינו שכולם ייהנו".

הטעות בדף המכירה של שופרסל // צילום מסך: חדשות 12

ברשת שופרסל כאמור גילו על הטעות באיחור, ואמנם מיהרו להוריד את המחיר הישן, אך זה היה מעט מאוחר מידי. כרגע אין על המוצר מחיר מעודכן באתר הרשת והלקוחות שרכשו ציינו כי לא קיבלו הודעה מהרשת הודעת ביטול רכישה והחזר כספי. עם זאת בשופרסל מבהירים שזו הייתה טעות הקלדה ואין בכוונתם לספק את המקררים למי שרכש אותם במחיר הנמוך. 

משופרסל אונליין נמסר בתגובה: "מדובר בטעות סופר בהקלדת מחיר המוצר, הנמוך בכ-900% מהמחיר הנכון. אנו מתנצלים על התקלה אשר תוקנה בתוך זמן קצר, הלקוחות עודכנו וזוכו באופן מידי עם ביטול העסקה".

השוואת מחירים מקררים שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד