כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
האיש שחזה את התוצאות

הסוקר סוגר חשבון: "זרקנו אותם מכל המדרגות"

בדיעבד ניתן לומר כי מכון הסקרים 'דיירקט פולס' של שלמה פילבר וצוריאל שרון חזה הכי קרוב את תוצאות הבחירות כאשר לאורך השבועות האחרונים העריך כי גוש נתניהו ינצח ברוב של 62 וגם העריך כי שתי מפלגות שמאל תישארנה מתחת לאחוז החסימה - מה שקרה בסוף

הסוקר סוגר חשבון: "זרקנו אותם מכל המדרגות"
צוריאל שרון צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

למחרת יום הבחירות כשהתבהרו פחות או יותר התוצאות שאותן חזה, הסוקר צוריאל שרון, בעלים משותף במכון 'דיירקט פולס' יחד עם שלמה פילבר, התייחס לערוצי התקשורת שלגלגו על הסקרים והמדגם של מכונו וסגר עמם חשבון.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר: "אני לא הולך לנצור אש היום, אני הולך לסגור חשבון אחד אחד עם כולם. תעלו לשידור את שלושת הסוקרים של שלושת הערוצים שיורדים לנו לחיים מזה חודשים. התנועה לאיכות השלטון, אביעד גליקמן, ברוך קרא, כמובן  רביב דרוקר - כולם נהיו סוקרים פתאום".

לדבריו, "המדגמים אתמול לא מעניינים, אני מדבר על הסקרים, באופן עקבי הבאנו 62 לימין. בלי דיירקט פולס - הימין אצל הסוקרים האלה היה על קידומת 5 קבוע. אני מרגיש בעניין הזה שזכינו בשותף שחווה בדיוק את מה שחווינו בשנים האחרונות, אני מדבר על ערוץ 14".

עוד המשיך שרון ותקף: "ההתנשאות והזלזול בדיירקט מעבר למקצועי, במקום שיבואו וידברו מספרים. פעם אחר פעם הם מביאים ׳מגמות׳ מראש. יש פה שילוב של חוסר מקצועיות ואג׳נדה. אני צריך לשבת ולתרץ תירוצים עם הלקוחות שלי בזמן שאני זה שמביא את המספרים? אני לחלוטין גאה בעבודה שלי עם בנימין נתניהו שמבין דבר או שניים במספרים".

לסיום סיפר כי "אחרי הקרטל שעשו נגדנו - אתמול, שעתיים לפני המדגם, פנה לערוץ 14 אחד מערוצי הטלוויזיה בבקשה לשתף את המדגם שלהם והם בתמורה ישתפו אותנו. זרקנו אותם מכל המדרגות".

מי שעקב אחר הסקרים שפרסם מכון 'דיירקט פולס' במערכת הבחירות, שם לב לעקביות התוצאות - 62 מנדטים לגוש נתניהו תוך השמת דגש על נפילתן של שתי מפלגות שמאל. כפי שעינינו רואות בשעות אלו, כאשר 'בל"ד' ו'מרצ' מתחת לאחוז החסימה.

מכון הסקרים דיירקט פולס שלמה פילבר צוריאל בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 סקרים מדגם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד