כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעוד מהזירה

מחאות סוערות בשלושה מוקדים: בתים הוצפו במי בואש

מעצר החשוד בשריפת חנות הסלולר: הפגנות סוערות אמש של הקנאים בשלושה מוקדים בירושלים ובבית שמש | המשטרה השתמשה באלות, פרשים ובהתזת מי בואש שהסבו נזק גם לבתי מגורים שהוצפו במים המצחינים

מחאות סוערות בשלושה מוקדים: בתים הוצפו במי בואש
מכת"זית המשטרה בבית שמש צילום: יאיר לוי

בעקבות המשך מעצרו של החשוד בשריפת חנות הסלולר ברחוב גאולה בירושלים, הקנאים יצאו אמש (רביעי) להפגין בכיכר השבת, במגרש הרוסים ובעיר בית שמש, המשטרה הגיבה באלות ובפרשים. בבית שמש העלו טענות בפני כתב 'בחדרי חרדים' על שימוש חריג במי בואש סביב הבתים.

כפי שפרסמנו ב'בחדרי חרדים', בעקבות מעצרו של החשוד בשריפת חנות הסלולר בשכונת גאולה בירושלים ולקראת הדיון היום (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש את המשך מעצרו, הקנאים החליטו לצאת לסדרת הפגנות סוערות.

בכיכר השבת בירושלים וברחוב יחזקאל הסמוך, כמאה מפגינים חסמו את הכביש וחלקם אף הציתו עגלות אשפה, המשטרה פעלה במקום במשך שעות תוך שימוש באלות ופרשים, מוקדם יותר עשרות קנאים הפגינו מול תחנת המשטרה במגרש הרוסים.

גם בעיר בית שמש בשכונת רמת בית שמש ב' התרחשו אמש עימותים והפרות סדר, כשמספר מפגינים חסמו את הכביש בעגלות אשפה, שם המשטרה עשתה שימוש חריג במכת"זית הבואש, ולטענת רבים מהתושבים, השימוש היה רחב ולא ממוקד כשמי הבואש הותזו במכוון גם אל עבר בתים וחצרות, של בלתי מעורבים ולטענתם הריח הוא בלתי נסבל.

מי בואש מכתזית משטרה הפגנת קנאים קנאים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד