ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מייל שדלף חשף

דיווח: פוטין נלחם בסרטן ובמחלת הפרקינסון

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נאבק הן בסרטן הלבלב והן במחלת הפרקינסון, כך על פי דו"ח חדש המצטט הודעות דוא"ל שדלפו מהקרמלין. "זה לא רק גורם לכאב רב, לפוטין יש מצב של נפיחות בפנים ותופעות לוואי אחרות - כולל פגמים בזיכרון" אמר מקור ל'סאן' הבריטי

דיווח: פוטין נלחם בסרטן ובמחלת הפרקינסון
פוטין בביקורו האחרון בישראל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מקור מודיעין רוסי אישר בהודעות שנראו על ידי ה'סאן' הבריטי את מה שפורסם זה מכבר על נשיא רוסיה בן ה-70. "אני יכול לאשר שהוא אובחן עם מחלת פרקינסון בשלב מוקדם, אבל זה כבר מתקדם", טען המקורב לשירותי הביטחון. "עובדה זו תוכחש בכל דרך אפשרית ותוסתר", אמר המקור במייל שהודלף, כך לפי ה'סאן'.

"פוטין מפוטם באופן קבוע בכל מיני סטרואידים כבדים וזריקות חדשניות לשיכוך כאבים כדי לעצור את התפשטות סרטן הלבלב שבו אובחן לאחרונה", אמר המקור. "זה לא רק גורם לכאב רב, לפוטין יש מצב של נפיחות בפנים ותופעות לוואי אחרות - כולל פגמים בזיכרון", המשיך המקור.

"במעגל הקרוב שלו, יש שמועות שבנוסף לסרטן הלבלב, שמתפשט בהדרגה, לפוטין יש גם סרטן הערמונית", הוסיף מקורב. שמועות על מצבו הבריאותי כביכול של פוטין נפוצו כבר מזה כמה חודשים, עם כמה דיווחים לא מאומתים לפיהם הנשיא נאבק בסרטן.

הקרמלין תמיד הכחיש שפוטין, שאוהב להקרין דימוי של כוח, סובל ממחלות כלשהן. הדיווח מגיע לאחר שפוטין נראה לאחרונה עם מה שנראה כמו סימני פרקינסון כאשר הוא אחז בזרועו של חייל בעת ביקור במחנה צבאי באזור ריאזאן. עיתונאי 'קייב פוסט', ג'ייסון ג'יי סמארט צייץ צילומי מסך מהסרטון, כשהפגם המסתורי נראה בבירור על ידו של מנהיג הקרמלין.

סמארט כתב שהקרמלין פרסם שתי גרסאות של הסרטון מהנסיעה של פוטין: אחת עם סימני מים רבים המסתירים את מראה היד, ואחרת ללא תמונת היד. שמועות על מצבו הבריאותי כביכול של פוטין מתפרסמים כבר חודשים, בעיקר מדיווחים לא מבוססים של ערוץ הטלגרם General SVR, שטען כי הוא סובל מסרטן, פרקינסון והפרעה סכיזואפקטיבית.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין סרטן סרטן הערמונית פרקינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד