כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הזדמנות שאסור להחמיץ

בקרוב: כנס 'מגייסים ברמה אחרת' מאת המנטור העולמי

מנהל עמותה? מגייס כספים? כנס 'מגייסים ברמה אחרת' –ההזדמנות שאסור לך לפספס • בואו ללמוד את שיטת 'מודל הנשר' של מוטי ויטמן כדי להצליח לגייס מיליונים

בקרוב: כנס 'מגייסים ברמה אחרת' מאת המנטור העולמי
כנס מגייסים צילום: יח"צ

גיוס כספים הוא האתגר הקשה, המרכזי, והמורכב ביותר שעומד בפני כל מגייס כספים ומנהל עמותה, בדרכו להעצמת והרחבת פעילות התורה או החסד של העמותה שבמסגרתה הוא פועל. הדאגה הבלתי-פוסקת ליציבותה הכלכלית של העמותה, לתשלום המשכורות והחזקת הפעילות, לצד התשוקה לפרוץ קדימה ולהגדיל את היקף העשייה – מדירה שינה מעיני מגייסים ומנהלים ועלולה להכניס אותם לסחרור מסוכן.

זה לא חייב להיות כך! למצוקה שלך יש פתרון.

בוא להשתתף בכנס 'מגייסים ברמה אחרת' וללמוד את שיטת 'מודל הנשר' של מוטי ויטמן כדי להצליח לגייס מיליונים!

לחצו כאן לפרטים והרשמה!>>>

בימים הקרובים, המנטור העולמי לגיוס כספים, שכבר הצעיד והוביל מאות עמותות מהארץ והעולם לרווחה כלכלית ולגיוסם של מיליונים בקלות וביעילות, עומד לקיים כנסי בוטיק ייחודיים למנהלי עמותות ומגייסי כספים – תחת הכותרת 'מגייסים ברמה אחרת' - בהם הוא יחשוף את סודות שיטת 'מודל הנשר' שפיתח המעניק כלים פרקטיים, מדויקים, בדוקים ומנוסים, כיצד לגייס המון כסף בצורה עקבית וחכמה.

בהובלת מוטי ויטמן, אלפי מנהלים ועמותות מהארץ ומהעולם, כבר הצליחו לשנות את המצב, להעפיל לפסגה ולגייס המון כסף ללא עוגמת-נפש מיותרת ומבלי לפגוע בערכים שלהם ובחייהם הפרטיים. באמצעות סודות 'מודל הנשר' שיוצגו בכנסים העתידים להתקיים בימים הקרובים בבני-ברק ובירושלים - כל מנהל ומגייס כספים יוכל לחולל שינוי מהותי בחייו; ללמוד אחת ולתמיד איך להכניס סכומי עתק שהוא מעולם לא העז אפילו לחלום עליהם

מה מחכה לכם בכנס?

"מודל הנשר" | סדנא יסודית בה תלמד את השיטה שיצרה מאות מגייסים מצליחים

נטוורקינג | ההזדמנות שלך להפגש עם המגייסים שעלו רמה

ארוחה יוקרתית | ארוחת צהריים מפנקת במיוחד

"הגדלת התזרים" | הרצאה מעשית ממנה תצא עם ארגז כלים איכותי ואפקטיבי לגיוס מרבי

מה מספרים המגייסים שהיו בכנס?

"יש לי המון פעילות בעמותה", מעיד הרב אברהם קאפ, יו"ר מעצמת החסד 'עזרת אחים', "הרבה תושבים צריכים עזרה. צריך להתמקצע, לדעת איפה הכסף? הגעתי לכנס 'מגייסים ברמה אחרת' של מוטי ויטמן וב"ה הגענו לתוצאות גדולות מאוד. אפילו בימי הקורונה, בזמן הכי קשה, הכי הזוי, עשינו מיליונים. אני ממליץ לכל מי שרוצה כסף ותרומות להגיע לכנס של מוטי ויטמן."

עמיתו, הרב שלום פרץ ממוסדות 'בית אל', מוסיף: "כבר הרבה שנים אני מגייס כספים. אחרי שהגעתי למוטי ויטמן הכפלתי את הסכום. ממיליון שקלים בשנה, תוך פחות משנה הגעתי לשני מיליון ועוד היד נטויה. יש מודל, הדברים מדויקים. כל מנהל עמותה יכול להיעזר בידע של מוטי ויטמן. כל מגייס כספים חייב את זה לעצמו."

הצטרף למאות מנהלי עמותה שהפכו למקצוענים – לחץ כאן.

'מגייסים ברמה אחרת' - כנסי הבוטיק הייחודים למנהלי עמותות ומגייסי כספים של מוטי ויטמן – שמעו ותחי נפשכם.

לחצו כאן לפרטים והרשמה!>>>

מוטי ויטמן גיוס כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד