כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תם עידן 'ראש הממשלה החליפי'

בנט מודיע: אתפטר מתפקידי בימים הקרובים

עם היוודע תוצאות הבחירות, חבר הכנסת לשעבר נפתלי בנט מודיע שיתפטר בימים הקרובים מתפקידו ראש הממשלה החליפי שייעלם לפחות למשך כהונת הממשלה הנוכחית | לפיד הודה לו על השותפות

בנט מודיע: אתפטר מתפקידי בימים הקרובים
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עם פרסום תוצאות הבחירות הערב והניצחון המוחץ לימין, ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, הודיע הערב (חמישי) לראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, על כוונתו להתפטר מתפקידו בימים הקרובים.

בלשכתו נימקו את החלטתו: "לאור ההכרעה בבחירות והקמתה הצפויה של ממשלה חדשה״, שבנט, לראש ממשלת המעבר לפיד, על כוונתו להתפטר מתפקידו בימים הקרובים מתפקידו כראש ממשלה חליפי".

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט אמר: "אני מאחל הצלחה לממשלה שתקום. אני מקווה שהממשלה החדשה תדע לפעול באחריות, תוך יצירת הסכמות רחבות ככל הניתן בעם".

מאחורי החלטת בנט עומדת הצפי להקמת ממשלת ימין תוך זמן קצר, ומתוך כך שלא צפויות החלטות בסוגיות שבמחלוקת עד להקמת הממשלה, הצורך בזכות הווטו של רה"מ החליפי בממשלה מתייתר.

בלשכת בנט עדכנו כי "לפני זמן קצר ראש הממשלה לפיד ורה"מ חליפי בנט סיכמו שעד להקמת הממשלה החדשה לא יבוצעו שום פעולות עם רגישות פוליטית או שאינן הכרחיות".

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד הגיב ומסר: "תודה לחברי ושותפי נפתלי בנט. עשינו ביחד דברים גדולים למען מדינת ישראל. עוד נכונו לנו עלילות יחד".

נפתלי בנט ראש ממשלה חליפי בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד