כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
קריאה לפקוח עיניים

הודעה חריגה של FBI: בתי הכנסת "תחת איום"

ה-FBI קורא לתושבי ניו ג'רזי "להישאר ערניים" לאחר שהתקבלו התרעות על תכנון לפגוע בבתי כנסת. בהודעה נאמר כי ה-FBI יפרסם מידע נוסף ברגע שיהיה אפשרי. לא ידוע אם האיומים הגיעו מאדם בודד או מקבוצה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

ה-FBI בניו ג'רזי הודיע על איום נגד בתי כנסת ברחבי ניו ג'רזי: בהודעה נאמר: "ה-FBI קיבל מידע אמין על איום על בתי הכנסת בניו ג'רזי. בשלב זה אנו מבקשים מכם לנקוט בכל אמצעי האבטחה כדי להגן על הקהילה והמתקנים שלכם, אנו נשתף מידע נוסף בהקדם האפשרי, הישארו ערניים, במקרה חירום התקשרו למשטרה".

בהודעה נאמר כי האיום הוא על כל בתי הכנסת בניו ג'רזי, ולא דווקא במקום ספציפי, כך על פי הצהרה שפורסמה ברשתות החברתיות. "אנו מבקשים בשלב זה שתנקטו בכל אמצעי האבטחה כדי להגן על הקהילות והמתקנים שלכם, אנו נשתף מידע נוסף בהקדם האפשרי" נאמר. לא ידוע אם האיומים הגיעו מאדם בודד או מקבוצה. לא ידוע גם סוג התקיפה המאוימת, או לאן בניו ג'רזי היא מכוונת.

מושל ניו ג'רזי פיל מרפי כתב ברשתות החברתיות: "אנו עוקבים מקרוב אחר המצב ועובדים עם רשויות אכיפת החוק המקומיות כדי להבטיח שכל בתי התפילה יהיו מוגנים".

המכון היהודי לביטחון לאומי של אמריקה, חשף אחר הצהריים כי הייתה תוכנית פריצה משוכללת של מישהו שמתיימר להיות אחד מעובדיו. מומחי סייבר קבעו כי העבריינים היו מאנשי משמרות המהפכה האיראניים או עובדים תחת אישור משמרות המהפכה, כך דווח ה'דיילי מייל'. לא ברור אם זה אותו איום שה-FBI רמז אליו.

FBI איראן משמרות המהפכה איום ניו ג'רזי מושל ניו ג׳רזי פיל מרפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד