ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אפקט השתלטות מאסק

מה הסיבה? זו כמות המשתמשים שטוויטר איבדה

877,000 חשבונות טוויטר הושבתו, ו-487,000 מושעים, מאז שמאסק השלים את הרכישה שלו ב-44 מיליארד דולר. חברת הנתונים גילתה שייתכן שטוויטר איבדה יותר ממיליון משתמשים מאז שהבוס החדש אילון מאסק רכש את החברה

מה הסיבה? זו כמות המשתמשים שטוויטר איבדה
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

חברת נתונים מצאה שייתכן שטוויטר איבדה יותר ממיליון משתמשים מאז שהבוס החדש אילון מאסק קנה את חברת הטכנולוגיה תמורת 44 מיליארד דולר, מה שמראה שחלק מהמשתמשים הושעו על ידי החברה ואחרים אולי עזבו מתוך מחאה. חברת Bot Sentinel עוקבת אחר התנהגות חשבונות טוויטר בצורה לא אותנטית על ידי ניתוח של למעלה מ-3.1 מיליון חשבונות ופעילותם היומיומית. החברה מאמינה שכ-877,000 חשבונות הושבתו ועוד 497,000 הושעו בין ה-27 באוקטובר ל-1 בנובמבר, יותר מכפול מהמספר הרגיל. כך מדווח ה'דיילי מייל'.

"ראינו עלייה באנשים שמבטלים את החשבונות שלהם וגם טוויטר משעה חשבונות", אמר כריסטופר בוזי, מייסד חברת המעקב. לטוויטר יש כיום כ-237 מיליון משתמשים פעילים יומיים הניתנים למעקב, כך לפי החברה. הם גילו שכ-0.59 אחוז מהמשתמשים שהם עוקבים אחריהם הושעו או סגרו חשבון. החברה הצביעה על משתמשים שמתלוננים על ההשתלטות של מאסק כדי להסביר מדוע אנשים רבים התנתקו מטוויטר סופית.

"אנחנו מאמינים שהעלייה בסגירת חשבונות היא תוצאה של אנשים שנסערים מכך שאילון מאסק רכש את טוויטר והחליטו לבטל את החשבונות שלהם במחאה", אמר. הם אמרו שהם מאמינים שחשבונות רבים הושעו בין השאר בגלל שהם ניסו לבדוק איזה דברי שטנה מותר כעת תחת הבעלים החדשים.

"אנו גם מאמינים שהעלייה בהשעיות נובעת מכך שטוויטר נוקטת פעולה בחשבונות שמפרים בכוונה את הכללים של טוויטר כדי לראות אם הם יכולים לדחוף את גבולות חופש הביטוי", אמר.

ברחבי העולם, החיפושים אחר 'כיצד למחוק את טוויטר' עלו ב-500 אחוז בשבוע האחרון, מה-24 באוקטובר עד ה-31 באוקטובר, כך מצאה חברת האבטחה VPNOverview. לפי סוכנות הידיעות בלומברג, רק 15 אנשים יכולים כעת להסיר פוסטים בטוויטר כחלק מהמעבר הארגוני.

טוויטר אילון מאסק מחיקת חשבונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד