כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זו תגובת השב"כ

מחדל אבטחה סביב נתניהו: המתחזה נחשף וגורש

תחקירן של הערוץ הגדול והמפורסם במדינה הצליח להסתנן בליל הבחירות למטה הליכוד במלון קרלטון בת"א ושהה בסביבתו של נתניהו עד שנחשפה זהותו, כאשר בתחילה ניסה לטעון כי הוא עובד המלון בתפקיד "מרחיק עיתונאים" | בשב"כ מאשרים את הדיווח | הליכוד הגיש תלונה במשטרה

מחדל אבטחה סביב נתניהו: המתחזה נחשף וגורש
נתניהו מוקף מאבטחים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מחדל אבטחה סביב ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו: תחקירן ערוץ 12 הסתנן בליל הבחירות למטה הליכוד במלון קרלטון בתל אביב ושהה בסביבתו של נתניהו. לאחר מספר שעות אחד מאנשי הקמפיין הבחין בו ושאל אותו לזהותו ומעשיו. האיש הזדהה כעובד המלון וטען כי תפקידו "למנוע מעיתונאים לעבור".

אלא שבדיקה זריזה מול המנהל העלתה כי לא קיים עובד כזה ואנשי אבטחה הוזעקו למקום ‏כשדובר על הזמנת ניידת והגשת תלונה בגין התחזות, הודה האיש כי הוא תחקירן של ערוץ 12 וגורש מהמקום. כך חושף העיתונאי מוטי קסטל ב'ערוץ 14'.

בשירות הביטחון הכללי (השב"כ) אישרו את פרטי המקרה ומסרו: "ביום הבחירות כוח האבטחה של יו"ר האופוזיציה, תשאל את תחקירן של אחד מכלי התקשורת לאחר שזה אותר והוחרג ע"י הנוכחים במקום. לאחר אימות שהנידון הוא אכן תחקירן ואינו מהווה איום כלפי האישיות, הסתיים הטיפול של כוח האבטחה בנדון. מעבר לכך, שב"כ אינו מתייחס לסידורי האבטחה של האישים המאובטחים".

נתניהו מוקף מאבטחים למחרת הבחירות. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בעקבות פנתה מפלגת 'הליכוד' באמצעות עו"ד אבי הלוי למשטרת ישראל והגישה תלונה חמורה נגד 'ערוץ 12' ונגד התחקירן שפעל מטעמה בטענה להתחזות, עבירה פלילית על חוק העונשין וניצול ציני של חופש העיתונות.

בתלונה כתב עו"ד הלוי: "בירור מיידי העלה שהחשוד שהציג עצמו כעובד המלון שתפקידו למנוע מעיתונאים לעבור, אינו עובד המלון אלא תחקירן של ערוץ 12. מתברר שהחשוד התחזה לעובד המלון במטרה להשיג מידע מתוך מטה הבחירות של הליכוד שבו שהה מר בנימין נתניהו. המתחזה ביקש להונות את אנשי מטה הבחירות, את אנשי הביטחון ואת אנשי המלון על מנת להשיג מידע בדרכים לא חוקיות, מתוך מטה הבחירות", נכתב בתלונה.

חדשות 12 בחרו שלא להגיב לפרסום.

 

מחדל אבטחה בנימין נתניהו הליכוד התחזות בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד