י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"תפעלו לבחירת מסיקה, בנפשנו הדבר"

מטה בני תורה פועל ללא הרף לבחירת אייל מסיקה לראשות העיר • איגוד הכוללים לאברכים: "צאו ותפעלו לבחירת מסיקה, כי בנפשנו הדבר" • אינפורמטיבי

"תפעלו לבחירת מסיקה, בנפשנו הדבר"

הישורת האחרונה: פחות משבועיים לבחירות לראשות העיר נתיבות, ומטה בני-תורה הפועל בעיר במלוא המרץ למען בחירתו של אייל מסיקה לראשות העיר - ממשיך ומתגבר עוד ועוד את פעילותו, לקראת הבחירות עצמן, ביום שלישי בעוד פחות משבועיים.

מאות אברכים "פשטו" בימים האחרונים על השכונות החרדיות, כשהם עוברים בית-בית להסביר ולשכנע על מועמדותו של מסיקה לראשות העיר והבחירה ברשימה החרדית שס"ג, בהוראת גדולי ישראל ורבני העיר בנתיבות, שהורו להם ולצאת ולהסביר ככל יכולתם כי חייבים להביא לבחירתו של מסיקה לראשות העיר ולשינוי מהותי בהתנהלות העיר.

בעבודת נמלים מיפה 'מטה בני התורה' את כל שטח העיר, והוציא אברכים לכל בתי הציבור החרדי, כשכל זה בשלב הראשון בלבד. מיד לאחר שיעברו בכל הבתים החרדיים, אלפים במספר, יעברו האברכים בבתי המגזר הכללי ויסבירו גם שם מדוע יש לבחור באייל מסיקה.

המטה, שעובד מסביב לשעון כמעט בכל שעות היממה, עמל גם למפות את מפת בני הישיבות והתלמידים הלומדים מחוץ לנתיבות, לדאוג עבורם למערכת היסעים בכדי שיוכלו לבוא ולהצביע. כמו כן, נכנסה לישורת האחרונה ההיערכות ליום הבחירות עצמו, כשהמטה אחראי על כל נושא הבחירות במגזר החרדי ביום הזה, בנושאים כמו הסעת מצביעים, הצבת אנשים בקלפיות ובמטות והבאת עוד ועוד תומכים לקלפיות.

עשרות אנשים מאיישים את המטה בכל יום, ומאות באים ויוצאים בשעריו.

מטה בני תורה הנפיק בשבועות האחרונים קמפיין מיוחד למגזר החרדי, במסגרתו נתיבות התמלאה בשלטי תמיכה במסיקה, אלפי מודעות רחוב וכן מאות מדבקות תמיכה על רכבים ברחבי העיר.
התגובות, מספרים ראשי המטה, נפלאות. "אנשים ברחוב, ממש מכל שכבות הציבור - חילונים וחרדים, אשכנזים וספרדים, מביעים תמיכה רבתי במסיקה, מי בסתר ומי בגלוי. ב"ה כל אחד רואה כיצד נוצר הסחף לבחירתו במגזר החרדי".

האברכים שנשלחו לפעילות, עברו תדרוך מיוחד על ידי רבני הקהילה החרדית, והם מקיימים עשרות כנסים וחוגי בית בימים האחרונים. ישנן אפילו הפתעות מיוחדות שמתכננים במטה עליהן עוד אי-אפשר לדבר, אבל במטה אומרים שלא יהיה מישהו בנתיבות שיפספס את זה.

יו"ר המטה אריאל נגר: "האברכים קיבלו את ברכת 'איגוד הכוללים' בנתיבות, בראשות רב הקהילה הרה"ג דנון דנין, שאנו באים בשליחותו להצביע למסיקה - על פי הפסק ההלכתי שלו. 10 ראשי כוללים חברים באיגוד, הכולל כוללים של כלל הציבור החרדי בעיר, וכולם הורו לנו לפעול לבחירתו של מסיקה - במטרה משותפת".
מסיקה כוללים בחירות נתיבות תמונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד