כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תעשיית המרמור

רביב דרוקר על תוצאות הבחירות: "לעצור את השלטון הדורסני"

עוד לפני נודעו תוצאות הבחירות, כבר לאור הסקרים נראה היה כי הפרשן רביב דרוקר מדוכדך ומוטרד מהתוצאות המסתמנות ולא הסתיר זאת בערוץ שבו הוא עובד. כעת אחרי הבחירות הוא מתייחס למציאות שטפחה על פניו

רביב דרוקר על תוצאות הבחירות: "לעצור את השלטון הדורסני"
רביב דרוקר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אין ספק שההפסד המשמעותי של מערכת הבחירות החמישית שהגיעה לסיומה הוא זה של 'מרצ', ששלושה עשורים מיום הקמתה תימצא מחוץ לממשלה הנוכחית לאחר שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה. בניגוד מוחלט, הפך גוש נתניהו לגוש המוביל עם 64 מנדטים, שישיבו את גוש השינוי אל ספסלי האופוזיציה.

פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר התייחס לתוצאות הבחירות, והביע את דעתו בראיון לרדיו 103FM על פעולותיו העתידיות של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מבחינה משפטית ברגע שישוב לכס השלטון: "נתניהו יפעל לפיטורי היועצת המשפטית לממשלה. זה לא יהיה דבר שייעשה ביום".

על הצלחתו הכבירה של חבר הכנסת איתמר בן גביר בבחירות, אמר: "נתניהו ישמח לשים את בן גביר במשרד לביטחון הפנים, אך בן גביר היה מאוד שמח אם נתניהו היה נותן לו תיק אחר. בן גביר יתקשה לצאת מהכהונה הזו כמי שלא יתאכזבו ממנו".

צפו: רביב דרוקר מזהה את המגמה וחש מדוכדך

בהמשך, התייחס דרוקר להצהרתה של שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, שטענה באשר לראש הממשלה לפיד כי, לדבריה: "הקמפיין שלו חיסל את מרצ וכמעט חיסל את העבודה", ואמר: "זאת אחת ההופעות המבישות אי פעם שראיתי של פוליטיקאי. היא רק מבזה את עצמה. מצבה הרבה יותר חמור ממה שהיא חושבת".

לדבריו, "היא לא צריכה לדאוג להישרדותה הפוליטית, אלא לדאוג שהיא יכולה לשבת בבית קפה בתל אביב בלי שאנשים יתרחקו ממנה".

"הדרך לעצור את השלטון הדורסני שעומד לבוא לפה היא רק דרך הרחובות והפגנות המוניות", סיכם דרוקר ואמר.

רביב דרוקר רדיו 103FM בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד