כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בשורות טובות

שיפור משמעותי במצבה של הילדה שנפגעה מהירי בקריית ארבע

לאחר שביום שישי חל שיפור במצבה של תמר בת ה-13 כאשר החלה לנשום בכוחות עצמה, כעת מוסרת הנהלת בית החולים הדסה עין כרם כי מצבה של תמר ממשיך להשתפר עוד, וכי היא ערה לחלוטין ומתקשרת עם משפחתה והצוות הרפואי

שיפור משמעותי במצבה של הילדה שנפגעה מהירי בקריית ארבע
פצועים מקרית ארבע מובאים ל'הדסה' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מצבה של הנערה שנפצעה בשבוע שעבר (חמישי) ממשיך להשתפר: לאחר שביום שישי חל שיפור במצבה כאשר החלה לנשום בכוחות עצמה, כעת מוסרת הנהלת בית החולים הדסה עין כרם כי מצבה של תמר בת ה-13 ממשיך להשתפר עוד, וכי היא ערה לחלוטין ומתקשרת עם משפחתה והצוות הרפואי.

כזכור, תמר נפצעה באורח קשה מאוד בקריית ארבע לאחר שנפגעה מירי בראשה, כאשר נסיבות האירוע בשלב הזה עדיין אינן ברורות, והחשד המרכזי שהיא נפגעה מירי תועה שבוצע מהצד הפלסטיני של חברון. בדובר צה"ל הדגישו אז כי לא נראה שהאירוע הוא על רקע לאומני, "אך העניין נמצא בבדיקה".

האירוע התרחש כשתמר הלכה עם חברותיה ברחוב כאשר לפתע התמוטטה והחלה לדמם. חברותיה שהיו עמה פינו אותה למרפאת קופ"ח מאוחדת שבקרבת מקום. תחילה לא היה ברור מה גרם לה להתמוטט, עד שהבחינו כאמור כי מדובר בפצע ירי בראשה.

צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים הדסה כרם בירושלים.

בבית החולים, הובהלה הנערה ליחידת הטראומה תוך שהיא מורדמת ומונשמת. בבדיקות שנערכו לה עם הגעתה לבית החולים זוהתה פגיעת ירי בראשה - והיא הובהלה לחדר הניתוח, כשבבית החולים הגדירו את מצבה כ"קשה מאוד".

כאמור, הערב אנחנו מתבשרים שוב שמצבה הרפואי ממשיך להשתפר, לאחר שבשישי חזרה לנשום בכוחות עצמה, כעת היא ערה לחלוטין ומתקשרת עם הסובבים איתה.

 

ירי פצועה פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד