כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שאלת ההשקפה על השולחן

פרסום ראשון | על שולחן נשיא המועצת: האם 'דגל' תדרוש תפקיד שר?

לקראת הפגישה מחר של ראשי סיעות גוש הימין עם נתניהו, ב'דגל התורה' מנסים למקסם רווחים ובוחנים לדרוש תפקיד שר משמעותי עבור ח"כ גפני, שבוחן זאת לעת עתה. ב'דגל התורה' מייעדים תפקיד סגן שר במעמד שר לח"כ מקלב ופרוש ידרוש סגן שר עם עדיפות לחינוך | הפרטים

פרסום ראשון | על שולחן נשיא המועצת: האם 'דגל' תדרוש תפקיד שר?
גפני בהתייעצות על ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

מחר (ראשון) צפויים ראשי מפלגות גוש הימין להיפגש לראשונה מאז הבחירות עם ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו לקראת פתיחת המו"מ, כשבמפגשים אלו נתניהו ישמע לראשונה את דרישות התפקידים של המפלגות לקראת פתיחת השיחות הרשמיות.

לעת עתה ניתן לדווח כי ב'דגל התורה' בוחנים את התפקידים שידרשו בממשלה הבאה, כשלפי ההסכם הפנימי לח"כ גפני הזכות הראשונה לבחור תפקיד, והוא בוחן אפשרות לדרוש תפקיד שר, שמא אף את תפקיד שר השיכון.

הקרב על הקרדיט החל: המספרים מאחורי גידול הכוח החרדי בכנסת

ל'בחדרי חררים' נודע כי על שולחנו של רה"י הגר"ג אדלשטיין העלו את שאלת ההשקפה האם ניתן לקחת שרים, שכפי הידוע מאז ימי הרב שך בדגל התורה נמנעו מלקחת לעצמם תפקידי שרים. בימים הקרובים יכריע רה״י בנושא.

אך למרות הכל מסתמן כי גפני, ייקח בסופו של דבר את ראשות ועדת הכספים, כשגולדקנופף ימונה לשר השיכון או משרד אחר; התפקיד השלישי יגיע לח"כ אורי מקלב גשב'דגל' בוחנים לקחת את שגן שר במשרד לשיווין חברתי כשהשר מעל יהיה יריב לוין, כך שמקלב יהיה השר בפועל.

מאיר פרוש שבוחר תפקיד רביעי יבקש להתמנות לסגן שר חינוך או סגן שר במשרד אחר, שגם שאר חברי הרשימה יבקשו תפקידים ביצועים או ראשי ועדות משמעותיות בכנסת.

בנוסף,ב'דגל התורה' מיעדים תפקיד שר סגן שר חינוך, בא מעוניין ח"כ פרוש, לחבר הכנסת יעקב אשר, שמבקש לעגן סמכויות לסגן שר, והוא ימונה לתפקיד סגן שר עם אחריות לנושאי החינוך החרדי במשרד.

דגל התורה משה גפני יהדות התורה בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד