כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

טרגדיה בבני-ברק: אב ל-5 נפטר בפתאומיות

הרב שלמה ציטיאט זצ"ל, בן 49, לא התעורר בשבת בבוקר • כששב מלימוד בליל שבת אמר כי אינו חש בטוב • הותיר אחריו חמישה יתומים

טרגדיה בבני-ברק: אב ל-5 נפטר בפתאומיות
מנחם הלוי

הרב שלמה ציטיאט זצ"ל, תושב רחוב עלי הכהן בבני-ברק, בן 49, אב לחמישה ילדים, לא התעורר הבוקר לקול קריאת אשתו וילדיו - ואלה מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה, שהגיעו אל ביתו ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

"זה קרה בבוקר יום שבת, סמוך לשעה 7:00", מספר יוני מרטין, חובש 'איחוד הצלה'. "כשהגעתי לדירה ראיתי גבר כבן 49 שוכב במיטתו, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. בדיקה מהירה העלתה כי האיש נפטר ככל הנראה, במהלך הלילה".

צוותים רפואיים נוספים הגיעו למקום, ויוני מרטין - שהיה בדרכו לתפילת שחרית - יצא מהחדר על מנת להמשיך בדרכו. אלא ששאלה שנשאל על-ידי בתו של המנוח נערה כבת 15, זיעזעה אותו: "מה שלומו של אבא שלי?" שאלה.

מרטין אומר: "אמרתי לה שצוות רפואה בכיר נמצא כעת בחדר, ועושה מאמצים להציל את חיי אביה".

רעיית המנוח זצ"ל והילדים התבשרו בהמשך כי מותו של אביהם נקבע על-ידי רופא מד"א. לדברי בני המשפחה, בלילה, סמוך לשעה 12:00, אמר האב כי הוא אינו חש בטוב והקיא.

יעקב יוזעף, חובש בכיר ב'הצלה גוש דן', מתאר את אשר אירע: "קיבלנו את הקריאה בשעות הבוקר המוקדמות של השבת. חשנו למקום ולצערינו לא נותר אלא לקבוע את מותו.

"מדובר באברך תלמיד חכם, אשר שקד על תלמודו. לאחר הסעודה בליל שבת הלך לבית הכנסת ללמוד במשך מספר שעות. כשחזר, התלונן שלא חש בטוב והלך לישון. במהלך הלילה, ככל הנראה, השיב את נשמתו. אשתו, שהבחינה בבוקר שהוא אינו מגיב, הזמינה מיד את כוחות ההצלה".

לא מזמן השיא המנוח זצ"ל את בתו הראשונה.

הלויתו תצא בשעה 22:00 מביתו, ותעבור דרך בית הכנסת בו התפלל ברחוב מנחם 22 - ומשם לבית העלמין ירקון.
אברך נפטר איחוד הצלה מד''א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד