כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי 8 חודשים

השופר של פוטין מודה: "חשבנו שהמלחמה תהיה הרבה יותר קלה"

ולדימיר סולוביוב, שופרו של ולדימיר פוטין, הודה כי גורמים רשמיים ברוסיה האמינו שהמלחמה באוקראינה "תהיה הרבה יותר קלה". וזאת לאחר הפלישה לפני שמונה חודשים. בן בריתו של פוטין אמר את הדברים בשידור כשדיבר על המלחמה

השופר של פוטין מודה: "חשבנו שהמלחמה תהיה הרבה יותר קלה"
ולדימיר סולוביוב בשידור צילום: צילום מסך

תועמלנים רוסים הודו שהם חשבו שהמלחמה באוקראינה "תהיה הרבה יותר קלה" ממה שהתברר.

כוחות אוקראינים הצליחו להדוף ולהתמודד את התקדמות חייליו של ולדימיר פוטין שפלשו מאז פברואר השנה.

דובר הקרמלין הודה שהם לא חשבו שזה יהיה כל כך קשה. מנחה הטלוויזיה הרוסי ובן בריתו של פוטין, ולדימיר סולוביוב, אמר את הדברים בשידור חי טלוויזיה בערוץ פרו-רוסיה, שם הוא התייחס למלחמה שהחלה לפני יותר משמונה חודשים.

האיש שנחשב לשופר של פוטין, נראה זועם בגלל שהכוחות הרוסים מתמוטטים, הוא טען כי "כוחות נאציים של נאט"ו מנעו את נצחונם". בהשוואה מקוממת, הוא השווה את נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי כ"זבל נאצי", והמשיך לפרט את כעסו על המצב

ג'וליה דייוויס, שצייצה את השידור בטוויטר, כתבה: "התועמלן הרוסי ולדימיר סולוביוב כועס ומיואש בגלל שרוסיה מתפרקת באוקראינה, הוא משקר שנאט"ו החלה את המלחמה נגד רוסיה ב-17 בפברואר ומשדר שפע של תלונות נגד ג'ו ביידן, וולודימיר זלנסקי, ג'יימי רסקין, אולג טינקוב, גרמניה ועוד".

מנחה התוכנית הודה שהמלחמה לא עברה בצורה חלקה כמתוכנן, הוא אמר: "נכון, לא הכל הולך חלק. כן, חשבנו שהכל יהיה הרבה יותר קל. כן, ציפינו שהם יתחילו במשא ומתן, כי אף אחד לא צריך את העם האוקראיני, הם צריכים לשרוף באש את מלחמת האזרחים הזו, כי כפי שהגדיר זאת הנשיא, אנחנו עם אחד".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין ולדימיר זלנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד