כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הפיגוע בבקעה • "לא מעכלת שהוא איננו"

אלמנתו של אל"מ שריה (יאיא) עופר הי"ד: "לא ייתכן שאדם שבוחר להתגורר במקום מבודד יירצח" • חמישה פלסטינים נעצרו בחשד למעורבות ברצח

מוניק עופר בבית החולים. צילום: פלאש90
מוניק עופר בבית החולים. צילום: פלאש90

מצבה של מוניק עופר, אלמנתו של אל"מ שריה (יאיא) עופר הי"ד שנרצח ביום חמישי בלילה בפיגוע בצפון בקעת הירדן, משתפר. היא מאושפזת במחלקה האורתופדית שיקומית במרכז רפואי העמק. היא נותחה ברגלה וצפויה לה תקופת שיקום. היא מוקפת בני משפחה וצוות רפואי וסיעודי תומך.

"אני מרגישה שאיבדתי את הדבר היקר לי בחיים, איבדתי איש מדהים", אמרה מוניק. לכתבים אמרה היום: "לא ייתכן שאדם שבוחר להתגורר במקום מבודד במדינת ישראל יירצח, המדינה חייבת לתת תשובה על כך לאזרחיה, זו מדינת ישראל, אדמותינו".

על הרצחו של בעלה אמרה שאינה מעכלת שהוא איננו, וסירבה לספק פרטים על נסיבות האירוע, על מנת שלא לפגוע בחקירה המתנהלת.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה, כי בני הזוג צפו בטלוויזיה בסלון ביתם בברוש הבקעה. לפתע פרצו לבית אלמונים חמושים בחפצים קהים, הסתערו על הבעל והחלו להכות אותו נמרצות. מוניק ניסתה לסייע לו ובשלב מסוים הצליחה להימלט החוצה. היא רצה לעבר כביש 90 הסמוך, כשהיא חבולה ושותתת דם וניסתה לעצור כלי רכב על מנת להזעיק עזרה. מוקד מד"א שקיבל את השיחה הזעיק את הצבא והמשטרה, שהגיעו למקום בכוחות גדולים.

חמישה פלסטינים נעצרו בחשד שהיו מעורבים ברצח. האירוע עבר לאחריות השב"כ ומשטרת ישראל שחוקרים את הפרשה.

הלווייתו של שריה עופר ז"ל תתקיים ביום ראשון בשעה 17:00 בכפר ויתקין. עופר, תושב ברוש הבקעה שבצפון בקעת הירדן, היה אלוף-משנה במילואים ואחד ממקימי יחידת העילית הצה"לית שלדג.
רצח פיגוע שריה עופר מוניק עופר שב''כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד