כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הקשרים יימשכו ויתעצמו"

בחריין ואיחוד האמירויות מגיבים על ניצחון נתניהו

חבר המועצה הלאומית הפדרלית באמירויות מגיב על נצחון הימין בבחירות: "אני חושב שהקשרים יימשכו ויתעצמו. לשני הצדדים יש אינטרס שהקשרים האלה יפרחו". גם בבחריין הגיבו על הנצחון הגדול של נתניהו: "חלק מהסכמי אברהם. נהיה מחויבים אליו"

בחריין ואיחוד האמירויות מגיבים על ניצחון נתניהו
נתניהו מנופף לשלום צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

יועצו הדיפלומטי של מלך בחריין, השייח' ח'אלד בן אחמד אל ח'ליפה, אומר שארצו תמשיך לבנות את השותפות עם ישראל אחרי ניצחונו של נתניהו בבחירות. לדבריו, הניצחון הזה טבעי ואף צפוי תמיד: "יש לנו הסכם עם ישראל והוא חלק מהסכמי אברהם. נהיה מחויבים אליו ואנו מצפים שהוא ימשיך באותו מסלול".

גם באיחוד האמירויות התייחסו לנצחון הגדול של נתניהו, על פי הדיווח של רועי קייס ב'כאן חדשות', חבר המועצה הלאומית הפדרלית באמירויות (המקבילה למועצה המחוקקת), דיראר באהלול אל-פאלסי, אומר בשיחה עם 'כאן חדשות' בנוגע לתוצאות הבחירות בישראל: "אני לא חושב שלבחירות בישראל תהיה השפעה מבחינת מדיניות החוץ. היחסים בין שתי המדינות נמשכים ומשגשגים".

עוד אמר בשיחה חבר המועצה הפדרלית באמירויות אל-פאלסי: "נתניהו היה ראש ממשלה כשהמדינות חתמו על הסכמי אברהם. אחרי נתניהו היחסים נמשכו. נתניהו חזר ואני חושב שהקשרים יימשכו ויתעצמו. לשני הצדדים יש אינטרס שהקשרים האלה יפרחו". בנוגע לשאלה האם יש חשש מהכניסה של גורמי הימין הניצי לממשלת נתניהו, אמר חבר המועצה הפדרלית באמירויות אל-פלאסי כי הוא אינו סבור כך.

בחריין איחוד האמירויות בנימין נתניהו הסכמי אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד