כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כאב ראש בליכוד

האולטימטום המרומז של אמסלם: "אסייע מהכנסת"

גובר המתח בליכוד לקראת חלוקת התפקידים בממשלה החדשה. ח"כ דודי אמסלם, שדורש לקבל את תיק המשפטים, מרמז הבוקר על כוונתו להתעקש על תפקיד שר המשפטים הבא של מדינת ישראל 

האולטימטום המרומז של אמסלם: "אסייע מהכנסת"
דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת דודי אמסלם ממשיך בקמפיין שלו על תיק המשפטים, והבוקר (ראשון) הוא מציב אולטימטום פומבי כי באם לא יקבל את משרד המשפטים הוא יישאר בכנסת.

"אני יותר מאשמח אם יריב לוין ימונה לשר המשפטים הבא של מדינת ישראל", צייץ אמסלם בחשבון הטוויטר שלו, "התפקיד לא משנה, המטרה של כולנו היא להוביל את כל הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט למען אזרחי ישראל".

אמסלם הודיע כי באם יריב לוין ימונה לשר המשפטים, "אני אסייע ליריב כדרכי בקודש מהכנסת". הדבר מתפרש כאיום על יושב ראש הליכוד נתניהו, כי באם לא ימונה הוא יסרב לכהן כשר ויכהן בכנסת כחבר כנסת מן השורה.

כזכור, עם פתיחת המו״מ נתקל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בכאב ראש גם מבית כשחברי ליכוד רבים מבקשים לחלוש על תפקידים מעטים.

כפי שפורסם, אחד מהם הוא דודי אמסלם, מהקולות הבולטים בליכוד, שקודם למקום החמישי ודורש להתמנות לשר המשפטים הבא כדי לקדם את האג'נדה שלו ולבצע רפורמה מקיפה במערכת המשפט.

נתניהו עצמו מעדיף את יריב לוין בתפקיד, ואמסלם משיב מלחמה ולפי דיווחים איים כי בלי תיק המשפטים היא יסרב להתמנות לתפקיד שר אחר ויישאר כח"כ מן השורה.

אמש (מוצאי שבת), שיגר אמסלם בציוץ בטוויטר מסר מאיים: "ממשלה ימנית, יהודית ולאומית היא בנפשנו - ואנו מחויבים להקים אותה במהרה", כתב וסייג "אבל אם לא נקדם את הרפורמות המשפטיות, הזהות היהודית, הגאווה הלאומית, המשילות והסיוע לאוכלוסיות החלשות - ‏אין שום טעם להקים ממשלה שכזו רק בשביל ג'ובים".

עוד כתב ח"כ אמסלם ושיגר עקיצה למנהיג הליכוד נתניהו: "ציבור בוחרי הליכוד שלח אותנו כדי למשול - הבטחות צריך לקיים".

דודי אמסלם יריב לוין משא ומתן קואליציוני שר המשפטים ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד