כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נמנע אסון כבד

בגדים שרופים ומיכל גז נמצאו ליד מרכז יהודי

ה-FBI עצר אדם ביום שישי האחרון לאחר שנמצאו מיכל גז 'פרופאן' ובגדים שהוצתו ליד מרכז יהודי בעיר ברמינגהאם במדינת אלבמה. שוטרים הגיעו למרכז היהודי בית-אל עקב דיווחים על שריפה, שם הם גילו מיכל פרופאן ובגדים שהוצתו באזור

בגדים שרופים ומיכל גז נמצאו ליד מרכז יהודי
מיכל הגז שנמצא צילום: פייסבוק

ה-FBI עצר חשוד לאחר שמיכל 'פרופאן', ובגדים שרופים נמצאו ליד מרכז יהודי בבירמינגהם במדינת אלבמה ארה"ב. לפי משטרת ברמינגהם, השוטרים הגיעו למרכז היהודי בית-אל בבוקר יום שישי עקב דיווחים על שריפה, הם גילו מיכל פרופאן ובגדים שהוצתו באזור, בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה מיכל הגז כשהוא שרוף בחלקו.

המשטרה המקומית מסרה, כי "בסביבות השעה 12:15 ביום שישי, נתפס אדם על ידי ה-FBI. האיש נחקר הן על ידי ה-FBI והן על ידי משטרת ברמינגהם במטה הסוכנות בבירמינגהם, בסיום החקירה, האיש הועבר לכלא בעיר בירמינגהאם, שם הוא ממתין לדיון בעניינו באשמת הצתה מדרגה 2", נאמר בהצהרה.

המשטרה המקומית וה-FBI קיבלו גם דיווח מהפדרציה היהודית על חבילה חשודה בשיחים ממש מחוץ למרכז היהודי. רשויות אכיפת החוק מצאו כי החבילה חשודה, אך מאוחר יותר קבעו כי אין בה חומר נפץ. לדברי מפקד המשטרה טרומן פיצג'רלד, המשטרה הצליחה להשתמש בטכנולוגיה רובוטית כדי להעביר את החבילה למקום מאובטח שבו הוא נבדק בבטחה.

מרכז יהודי בלון גז שריפה אלבמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד