כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נעיצה קטלנית

נחש קוברה מת לאחר שננשך על ידי בן שמונה

ילד בן 8 בהודו הותקף על ידי נחש קוברה, הנחש התפתל סביב זרועו והטביע את ניביו בבשרו של הילד שניסה נואשות לנער את הנחש. הילד נשך אותו בחזרה והרג אותו. למרבה המזל הנחש לא הזריק את הארס שלו לזרועו והוא נשאר בחיים

נחש קוברה מת לאחר שננשך על ידי בן שמונה
נחש קוברה צילום: Pixabay

ילד הודי בן שמונה הרג נחש קוברה שעטף את עצמו סביב זרועו והטביע את ניביו בעורו על ידי נשיכתו בחזרה. הילד, דיפאק בן ה-8, הותקף ביום שני האחרון על ידי הנחש בכפר פנדארפאד באזור צ'הטיסגאר בהודו, כך דווחו כלי תקשורת מקומיים.

הקוברה נצמד אליו בזמן ששיחק מחוץ לבית משפחתו ופצע את גופו, כשהוא נלחם בכאב, דיפאק ניער בזעם את זרועו אך לא הצליח לשחרר את הנחש, הוא נשך את הנחש בעוצמה בגופו, והרג את הנחש בהצלחה.

"הנחש נכרך סביב ידי והכיש אותי. כאב לי מאוד" אמר דיפאק לתקשורת המקומית. כיוון שהזוחל לא זז כשניסיתי להתנער ממנו, נשכתי אותו בחוזקה פעמיים. הכול קרה במהירות הבזק" אמר. הכשות נחש נפוצות מאוד בהודו - מחקר שפורסם בשבוע שעבר גילה כי יותר מ-85% ממקרי המוות של הכשת נחש שתועדו בשנת 2019 התרחשו בהודו.

מחשש לחייו של דיפאק לאחר הנשיכה, הוריו של הילד לקחו אותו למרכז רפואי סמוך, שם הוא שהה במעקב כדי להבטיח שיבריא. בדיקה של הפציעה שלו הובילה את הרופאים לגלות שהוא סובל מ'נשיכה יבשה', כלומר הקוברה לא שחרר שום ארס.

"דיפאק לא הראה שום תסמינים והתאושש מהר בגלל ההכשה היבשה כאשר הנחש הרעיל לא שיחרר ארס", אמר מומחה לנחשים ל-New Indian Express. מחקר שנערך לאחרונה מצא כי מתוך 63,000 האנשים שמתו על פי הערכות מהכשות נחש בשנת 2019, 51,000 נהרגו בהודו.

קוברה הודו הכשת נחש ארס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד