כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מטיפול נמרץ למחלקת ילדים

בשורות טובות לילדה שנפגעה מקליע בקריית ארבע

שיפור נוסף במצבה של הילדה בת ה-13 שנפגעה באורח קשה בשבוע שעבר ביום חמישי מירי בקריית ארבע | הנהלת בית החולים הדסה עין כרם מוסרת כי תמר השתחררה מטיפול נמרץ ועברה למחלקת ילדים  

בשורות טובות לילדה שנפגעה מקליע בקריית ארבע
פצועים מקרית ארבע מובאים ל'הדסה' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר מגמת שיפור נרחבת בימים האחרונים של תמר אהרון בת נירה בת ה-13 שנפגעה באורח קשה בשבוע שעבר ביום חמישי מירי בקריית ארבע, הודיעה היום (ראשון) הנהלת בית החולים הדסה עין כרם על שיפור משמעותי נוסף במצבה, וכי תמר השתחררה מטיפול נמרץ ועברה למחלקת ילדים.

"תמר ביתנו היקרה השתחררה מטיפול נמרץ ועברה למחלקת ילדים, אנחנו רוצים להודות בראש ובראשונה לה׳ יתברך שעשה לנו ולכל עם ישראל נס וחסד גדול שהשאיר את תמר בחיים בריאה ושלימה", נמסר מהמשפחה.

כזכור בשישי האחרון ביקשה המשפחה מהציבור להמשיך להתפלל לרפואתה השלמה של בתם, זאת לאחר שתמר חזרה לנשום בכוחות עצמה.

אתמול (מוצאי שבת) דיווחה הנהלת בית החולים הדסה עין כרם כי חל שיפור משמעותי נוסף במצבה הרפואי של תמר, וכי היא ערה לחלוטין ומתקשרת עם הסובבים איתה.

המשפחה המרוגשת ביקשה להודות לעם ישראל על התפילות, לצוותים הרפואיים שטיפלו בתמר ולהנהלת בית החולים: "אנו מודים לעם ישראל כולו שחיזק אותנו בתפילות רבות, הקדוש ברוך הוא שמע את התפילות ותמר ברוך השם מתקשרת עם הסביבה ואנחנו מצפים שבקרוב מאוד תצא מבית החולים על רגליה. אנחנו גם רוצים להודות לכל עובדי קופת חולים מאוחדת שהיו באזור האירוע וטיפלו בתמר מייד, טיפול מהיר ומקצועי שהציל את חייה. 

בנוסף אנחנו רוצים להודות גם לבית החולים הדסה עין כרם ולצוותים הרפואיים כאן בבית החולים שעשו מאמצים אדירים כדי שתמר תצא מכלל סכנה" מסרו במשפחתה של תמר.

כזכור, תמר נפצעה באורח קשה מאוד בחמישי האחרון בקריית ארבע לאחר שנפגעה מירי בראשה, כאשר נסיבות האירוע בשלב הזה עדיין אינן ברורות, והחשד המרכזי שהיא נפגעה מירי תועה שבוצע מהצד הפלסטיני של חברון. בדובר צה"ל הדגישו אז כי לא נראה שהאירוע הוא על רקע לאומני, "אך העניין נמצא בבדיקה".

האירוע התרחש כשתמר הלכה עם חברותיה ברחוב כאשר לפתע התמוטטה והחלה לדמם. חברותיה שהיו עמה פינו אותה למרפאת קופ"ח מאוחדת שבקרבת מקום. תחילה לא היה ברור מה גרם לה להתמוטט, עד שהבחינו כאמור כי מדובר בפצע ירי בראשה.

צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים הדסה כרם בירושלים.

בבית החולים, הובהלה הנערה ליחידת הטראומה תוך שהיא מורדמת ומונשמת. בבדיקות שנערכו לה עם הגעתה לבית החולים זוהתה פגיעת ירי בראשה - והיא הובהלה לחדר הניתוח, כשבבית החולים הגדירו את מצבה כ"קשה מאוד".

כאמור כעת מודיעים בבית החולים כי לאחר השיפור המשמעותי במצבה בימים האחרונים, בו החלה לנשום בכוחות עצמה ולתקשר עם הסובבים איתה, היום יצאה תמר מטיפול נמרץ והועברה למחלקת ילדים.

 

ירי ילדה פצועה שיפור במצב הפצועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד