א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

יעקב אשר ילווה את ישראל פרוש בתחילת הדרך

ישראל פרוש מציג: צוות שילווה אותו במאה הימים הראשונים, באם ייבחר • בין החברים: ח"כ יעקב אשר

יעקב אשר ילווה את ישראל פרוש בתחילת הדרך

רא"באים לעבוד" זה המוטו המלווה את תוכניותיו של המועמד לראשות העיר, ישראל פרוש. בימים האחרונים הוא הציג את 'צוות מאה הימים', שכשמו, ילווה את העירייה במהלך מאה הימים הראשונים לכהונתו. מדובר במהלך ייחודי שעוד לא נעשה בעיר חרדית עד כה.

בצוות, שכבר התכנס למספר ישיבות, חברים בכירים במשק הישראלי ובתחום המוניציפלי בישראל, שנרתמו למשימה בתחושת שליחות מיוחדת. בתום ישיבת העבודה הראשונה שנערכה לאחר סיור מקיף בעיר, הסבירו חברי הצוות כי הפוטנציאל הגלום בעיר הוא גדול במיוחד, והם חשים שאי הוצאתו לפועל הוא בזבוז משווע ומטריד. אין כל סיבה, אמרו, שהעיר אלעד לא תהפוך לפנינה של אזור המרכז. בעבודה נכונה, כך הבטיחו, הם יעשו זאת.

גיבוש הצוות נעשה תוך אבחון הבעיות האקוטיות של העיר, הדורשות טיפול מידי של מומחים בעלי ניסיון מוכח, שיכולים לבצע את השיקום הנדרש. כך נמצאו כלכלנים עם מומחיות מיוחדת לבעיות פיננסיות חמורות, מומחי התחום המוניציפלי, גם הם בעלי ניסיון מוכח בפתרון משברים וטיפול בגירעונות גבוהים. כמו כן נדרשו בעלי קשרים במשרדי ממשלה, שיסייעו לאישורי התוכניות השונות בממשל הישראלי והשגת תמיכתם המלאה של משרדי הממשלה.

החברים בצוות מאה הימים הם ח"כ הרב יעקב אשר, ראש העיר בני ברק בעבר. מי שהפך את בני ברק למעצמת תעסוקה ומרכזי מסחר מניבים. לרב אשר יתרון גם בעצם העובדה שהוא מכיר את אלעד מכהונתו בה כסגן ראש המועצה בעבר. ניסיונו יבוא לידי ביטוי גם בהכנת המפרט לטיפול הנכון בבני הנוער בעיר.

רו"ח עו"ד ד"ר שלמה נס, יועץ מומחה בניהול משברים כלכליים בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנות ניסיון בייעוץ וליווי השקעות ופרויקטים, מיזוגים ורכישת עסקים, וכן ניהול פעיל של חברות הנמצאות בתהליך שיקום והבראה, כינוסי נכסים ופירוקים.

חבר נוסף הוא ג'ף קיי, ממייסדי המרכז הישראלי לפילנתרופיה. הוא יהיה זה שיקים ויקדם את הקרן לפיתוח אלעד. קיי הוא איש מקצוע בכיר בעל ניסיון רב שנים בפיתוח משאבים וניהול מערכות גדולות. הוא היה מנכ"ל המחלקה לפיתוח משאבים ונושאים ציבוריים בסוכנות היהודית לישראל. ושימש במשך שנים כאיש הקשר בין הסוכנות היהודית והמגבית היהודית המאוחדת, לבין מחלקת המדינה של ארצות הברית והיה אחראי לפקח על המענקים של ממשלת ארצות הברית לפרויקטים מוגדרים בישראל.

חבר צוות נוסף הוא מר עובד יחזקאל, מי שכיהן כמזכיר הממשלה בתקופתו של אהוד אולמרט. הוא כיהן בשורה של תפקידי מפתח בשירות הציבורי והממשלתי, בין השאר היה גם המשנה לראש סגל ראש הממשלה, ראש צוות העוזרים והיועצים של ראש הממשלה ויועץ אישי לראש הממשלה. היה אחראי על ריכוז הקשר עם מערכות מקצועיות בממשלה ומחוצה לה, על הקשר עם הכנסת, הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית העולמית, ריכז טיפול בניהול משברים ומשאים ומתנים, בעיקר בתחומי חברה, רווחה ופנים, ומילא מגוון רחב של משימות מטעמו של ראש הממשלה.

לצוות הצטרף גם כוח אלעדי המוכר כבעל כוח רב בקידום פרויקטים גדולים, ר' יצחק (איציק) טרבלסי. גם הוא כיהן במספר תפקידי מפתח בעיריית אלעד. את פעילות הצוות מרכז מר שי נתן, שכיהן בעבר כראש מטה ראש העיר לענייני החינוך.

אלעד ישראל פרוש יעקב אשר עירייה מאה ימים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד