כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

החשוד בגרימת נזק לרכב גולונוביץ - יישאר במעצר

הוארך מעצרו של החשוד בגרימת נזק לרכבו של אריה גולונוביץ • הרקע: מתחם הבנייה בבית שמש • כל הפרטים

אריה גולובנצ'יץ'
אריה גולובנצ'יץ'

ביום חמישי בלילה, בשעה 2:55 הגיעו שוטרים לביתו של שמואל מאיר סולרש, ברחוב ריסי יוסי בבית שמש, ועצרו אותו, בחשד לניקוב צמיגים במזיד ברכבו של הקבלן אריה גולונוביץ וכן באיומים עליו.

למחרת (שישי) הובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו במספר ימים.

שבוע לפני המעצר, ביום שישי א' דר"ח חשוון, נוקב רכבו של גולונוביץ, ולדברי נציג המשטרה רס"מ רביב נוימן הוא החשוד הראשון והיחיד שנעצר.

פרקליטתו עו"ד זוכוביצקי מטעם הסנגוריה הציבורית אמרה כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, שמכחיש את ביצוע העבירה האמורה, וכן מסר כי היה בחו"ל בעת ביצוע העבירה.

לדבריה: "אם הוא לא עומת עם תאריך ספציפי של ביצוע העבירה אזי גם לא יכול היה להגן על עצמו מבחינת לתת אליבי נוסף" ואמרה כי החשוד בחקירתו כלל לא נאמר לו שהדברים קשורים למתחם גולובנצ'יץ', ומכל מקום אין לו קשר לשום אירוע כזה.

"המשיב נלקח מביתו בשלוש לפנות בוקר, היה מגיע אם היו מזמינים אותו טלפונית, הבקשה של המשטרה לעצור גם בגלל שהתחום הוא עם פוטנציאל מסוכן, זה לא עילת מעצר, לא עצורים בשביל להעביר את חומרת הדברים בעתיד, אם יהיו". והציעה לשחררו בתנאים מגבילים.

סגן נשיאת בית המשפט, השופט גד ארנברג אמר בתום הדיון כי "הוגש בפני חומר חקירה שיש בו די בשלב זה כדי לבסס חשד סביר. כמו כן הוגשו פעולות חקירה שיש עדיין לבצע ועלולות להיות משובשות אם המשיב ישוחרר בשלב הזה". והחליט להאריך את מעצרו בארבעה ימים עד ליום שני בשעה 10:00.

הרקע למעשה הוא ככל הנראה מתחם הבנייה בבית שמש - שלטענת 'אתרא קדישא' במקום נמצאים קברי קדמונים. הפרשה אף יצרה קרע בתוך 'העדה החרדית'.
אריה גולונוביץ נזק הארכת מעצר בית שמש מתחם הבנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד