כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שני אסונות בחו"ל

ישראלי נהרג מפיצוץ, אחר נהרג בתאונת דרכים

סטודנט ישראלי כבן 22 שלומד בטיביליסי גאורגיה, נהרג מפיצוץ גז בדירתו. באסון נוסף, ישראלי כבן 40 נהרג בתאונת דרכים בסיאטל שבארה"ב | ממשרד החוץ נמסר כי שני האירועים מטופלים על ידי הקונסוליות

ישראלי נהרג מפיצוץ, אחר נהרג בתאונת דרכים
תאונת דרכים צילום: FREEPIK

מקרה מוות בגיאורגיה: סטודנט ישראלי כבן 22 שלומד בטיביליסי גאורגיה, נהרג מפיצוץ גז שארע בדירתו. ממשרד החוץ נמסר, כי קונסולית ישראל בגיאורגיה הדס כהן והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים מטפלים באירוע ונמצאים בקשר רצוף עם הרשויות בטיביליסי ומשפחתו בארץ זאת על מנת להביא את גופתו לקבורה בארץ.

על פי הדיווח באתר 'וואלה', ההרוג הוא באסל אבו שריקי, סטודנט שנה חמישית לרפואה הלומד בטיביליסי בגאורגיה, מת הלילה (ראשון) משאיפת גז שדלף בחדרו. עוד שני סטודנטים שהתגוררו עמו נפגעו מהגז, אבל מצבם טוב. כל השלושה מהיישוב לקיה שבנגב. מוחמד אבו שריקי, חבר מועצת העיר לוד שהוא דודו של הצעיר, סיפר כי המשפחה קיבלה את הבשורה המרה הבוקר מסטודנטים תושבי היישוב שלומדים עמו.

עוד סיפר הדוד: "הוא מאוד רצה ללמוד בארץ, ביקש ללמוד רפואה ניסה כאן, לא הצליח עם ציוני הפסיכומטרי אז יצא עם קבוצה מהדרום ללמוד באוקראינה. למד שם השתלב מאד יפה, אבל כשפרצה המלחמה פסקו שם הלימודים ונאלץ לעבור עם סטודנטים אחרים לגאורגיה, להשלים את שלא יכול היה לסיים שם. נשארו לו רק שבעה חודשים. זה כואב מאוד", המשיך הדוד.

באירוע מצער נוסף נהרג בתאונת דרכים בסיאטל גבר ישראלי כבן 40 שהתגורר בשנים האחרונות בארה"ב. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מטופל על ידי הקונסוליה הכללית בסן פרנסיסקו. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים נמצאת בקשר עם המשפחה. הקונסולית נועה שפירא מסייעת מול הרשויות בהעברת ארונו של ההרוג ארצה.

על פי הדיווח באתר 'וואלה', גיא לוי, במקור מדימונה שהתגורר בשנים האחרונות בארצות הברית נהרג בתאונת דרכים בעיר סיאטל במדינת וושינגטון. ראש העיר של דימונה בני ביטון סיפר ל'וואלה': "זה אסון למשפחה ואסון לעיר כולה. ברגע ששמעתי את הבשורה הקשה רצתי לבית המשפחה", הכרתי את הילד הזה מגיל אפס, הוא גדל וצמח בעיר. העברת הגופה מתעכבת כי מדובר בתאונה קשה מאוד וממתינים לזיהוי רשמי וסופי. כמו הרבה ישראלים חיפש את מזלו מעבר לים, 13 שנה שהוא שם".

 

תאונת דרכים פיצוץ גז גאורגיה סיאטל משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד