כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ינטרל את בעיית הפקקים?

עיריית בני ברק ויתרה על השליטה ברמזורים שלה וזו הסיבה

נתיבי איילון החלה לחבר את הצמתים המרומזרים בבני ברק למרכז ניהול תנועה מטרופוליני | המרכז משמש כמעין גרסה מצומצמת של "רשות תחבורה מטרופולינית" המבוססת על שיתוף פעולה וולונטרי של הרשויות המקומיות ומנוהל על ידי נתיבי איילון | בעתיד יחוברו פתח תקווה, בת ים ורמת גן

עיריית בני ברק ויתרה על השליטה ברמזורים שלה וזו הסיבה
צומת מרומזרת בבני ברק - אילוסטרציה צילום: Flash90

חברת נתיבי איילון החלה לחבר בשבוע שעבר את הצמתים המרומזרים בבני ברק למרכז ניהול תנועה מטרופוליני (מנת"ם) כך מדווח היום העיתונאי יובל שדה ב'כלכליסט'. המנת"ם, שממוקם בסמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז, משמש כמעין גרסה מצומצמת של "רשות תחבורה מטרופולינית" המבוססת על שיתוף פעולה וולונטרי של הרשויות המקומיות ומנוהל על ידי נתיבי איילון.

במסגרת היוזמה ,החברה הממשלתית צפויה לנהל את תנועת הרמזורים בכדי לטייב את זרימת התנועה במרחב ולתכלל את התנועה בשיתוף פעולה עם גופים כמו כבאות והצלה, המשטרה וחברות ממשלתיות אחרות דוגמת נת"ע האחראית על הרכבות הקלות שיפעלו בגוש דן. בנתיבי איילון מעוניינים שבהמשך תנוהל באמצעותם גם תנועת האוטובוסים בגוש דן.

על פי הדיווח ב'כלכליסט', נכון להיום, הצטרפו ליוזמת המנת"ם הערים בני ברק, פתח תקווה, בת ים ורמת גן. דווקא עיריית תל אביב, שמהווה את הרשות המרכזית במרחב גוש דן – ממאנת להצטרף ליוזמה של החברה הממשלתית.

הצמתים הראשונים שחוברו הם צומת חזון איש פינת ברטנורא וצומת חזון איש פינת דרסלר. לפי חברת נתיבי איילון, החיבור לשאר הצמתים יתרחש באופן מדורג כאשר הצפי לסיום החיבור הוא עד סוף מרץ.

עיריית בני ברק הייתה החברה הראשונה שחתמה על הסכם הצטרפות למנת"ם, וחתימה זו כללה העברה מלאה של 38 הצמתים המרומזרים שבשטחה לאחריות נתיבי איילון, בתוך כשנתיים. הצמתים יעברו שדרוג, כולל חיבורם למצלמות חכמות.

רמזורים נתיבי איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד