א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הרגעים הדרמטיים מהפיגוע

בנו של הנרצח לכוחות החירום: "יש לו כדור בראש"

תיעוד מצמרר מהדרמה שהתחוללה ברגעי הפיגוע בקריית ארבע לפני קצת יותר משבוע, במהלכו נרצח רונן חנניה ארבעה ימים לפני יום הולדתו החמישים. "לא יודע. הוא נושם, אבל יש לו כדור בראש לפי מה שראיתי"

בנו של הנרצח לכוחות החירום: "יש לו כדור בראש"
הלווית רונן חנניה הי"ד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אתמול פורסם תיעוד מצמרר מרציחתו של רונן חנניה בחברון הי"ד: הלל ביטון רוזן, מחדשות 14, פרסם תיעוד של הדרמה שהתחוללה בצאת השבת במשך שבע עשרה דקות, שבמהלכה נרצח רונן ארבעה ימים לפני יום הולדתו החמישים ונפצעו עוד ארבעה, ביניהם עופר אוחנה החובש שהתנדב והגיע לאירוע, אשר נורה ונפצע קשה תוך כדי ניסיון להציל את חייו של רונן.

כך זה נראה ונשמע לפני שמונה ימים בדיוק בחברון ברגעי הפיגוע סמוך למחסום אשמורת. בשעה 20:43 מחבל ערבי הגיע ברכבו מחוץ למכולת של תושב ערבי, ופתח באש לעבר רונן חנניה ובנו דניאל. "הלו, ירו בי. יש מחבל בצומת לפיד" נשמע הבן אומר לכוחות החירום.

"מה קורה עם אבא שלך?", נשמע מוקדן איחוד הצלה שואל את דניאל חנניה, בנו של רונן שנפצע גם הוא כאמור בפיגוע, כשהוא משיב: "לא יודע. הוא נושם, אבל יש לו כדור בראש לפי מה שראיתי".

במשך 17 דקות המחבל ממשיך במסע הירי, דקות ארוכות שבמהלכן מתקבלת הודעה שגויה, על ירי שמבוצע לעבר השער האחורי של קריית ארבע – מה שמטעה את הכוחות ומזרים אותם לשם במקום למקום הפיגוע, עד אשר הרבש"צ ומנהל הביטחון במועצה מבינים את הבלבול, ומגיעים למקום הנכון.

חברון פיגוע ירי טרור פלסטיני רונן חנניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד