כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החברה נחלצה לעזרה

מביך: ראש הממשלה לשעבר לא הצליחה לשלם באשראי

ראש ממשלת בריטניה לשעבר שהספיקה לכהן בתפקיד 45 יום בלבד, מצאה את עצמה במבוכה במסעדה בלונדון, לאחר שכרטיס האשראי שלה לא עבד. והמכשיר לא קיבל את הכרטיס. חברה שאיתה אכלה שילמה עליה במסעדה

מביך: ראש הממשלה לשעבר לא הצליחה לשלם באשראי
מבנה המסעדה צילום: אתר המסעדה

ראש ממשלת בריטניה לשעבר, ליז טראס, שכיהנה רק 45 יום בתפקיד לאחר שנאלצה לפרוש מחוסר גיבוי לתוכנית הכלכלית שלה, נותרה במצב מביך בשל נושא כלכלי אחר. אתמול (ראשון) היא גילתה במסעדה כי כרטיס האשראי שלה לא פעיל, חברתה שאכלה איתה הצילה את המצב ושילמה על הארוחה.

ה'סאן' הבריטי מדווח, כי החשבון היה על פחות מ-20 פאונד (כ-80 שקלים) לאחר מכן, גב' טרוס יצאה בצורה מהירה מהמסעדה היוקרתית בלונדון. אחד מהסועדים אמר: "המסעדה הייתה ממש עמוסה וליז טראס אכלה ארוחת צהריים עם חברה, הם פטפטו שם שעה, אבל כשהמלצר הביא את מכשיר כרטיס האשראי כדי לשלם את החשבון, הכרטיס שלה נדחה".

הוא סיפר כי "אפשר היה להבחין שהיא התעצבנה אז היא ניסתה את זה שוב, חברה שלה לבסוף שילמה את החשבון, כולם במסעדה יכלו לראות מה קרה וכמה אנשים התבדחו על כך שברור שהיא לא מקבלת יותר את משכורת ראש הממשלה לכן הכרטיס לא עובר".

ראש הממשלה לשעבר אכלה בגריל בר BRIX LDN ליד גשר לונדון, המסעדה מציעה עיקריות כולל צלעות ב-24 ליש"ט ופיש אנד צ'יפס ב-17.50 ליש"ט, סכומים לא גבוהים במיוחד אך גם לא נמוכים.

מסעדה לונדון ליז טראס כרטיס אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד