כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אסון אווירי

מטוס נוסעים התרסק לתוך אגם: לפחות 20 הרוגים

מטוס בטנזניה צלל למים עקב מזג אוויר גרוע. לפחות 19 בני אדם מתו בהתרסקות ולפי הדיווחים יותר מ-20 נלקחו לבית חולים. 26 מהאנשים שהיו על המטוס חולצו ופונו לבית חולים. לא ברור אם מישהו מאלה שחולצו מת בבית החולים

מטוס נוסעים התרסק לתוך אגם: לפחות 20 הרוגים
המטוס במים עם סירות הצלה צילום: צילום מסך

מטוס חברת Air Precision התרסק לתוך אגם ויקטוריה והביא למותם של לפחות 19 בני אדם כשהתקרב לעיר בוקובה שבצפון-מערב טנזניה, כך מסרה המשטרה. בתיעוד ברשתות החברתיות נראו אזרחים מנסים למשוך את המטוס עם מנופים ולהציל כמה שיותר נוסעים בסירות הצלה.

ראש ממשלת טנזניה קאסים מג'ליווה אישר את מספר ההרוגים. הרשויות המקומיות אמרו כי 26 מהאנשים שהיו על המטוס חולצו ופונו לבית חולים. לא ברור אם מישהו מאלה שחולצו מת בבית החולים. לטענת המשטרה, "מזג אוויר גרוע גרם להתרסקות" מכיוון שהמטוס טס בגובה של כ-100 מטר (328 רגל).

"כשהמטוס היה בגובנ של כ-100 מטר באוויר, הוא נתקל בבעיות ומזג אוויר גרוע. ירד גשם והמטוס צלל למים", אמר מפקד המשטרה האזורית וויליאם מוומפגהיל לכתבים. הוא אמר כי "המצילים הצליחו להציל לא מעט אנשים". סוכנות הידיעות הצרפתית AFP דיווחה, כי בסך הכל היו 43 אנשים על סיפון המטוס, 39 נוסעים, שני טייסים ושני אנשי צוות.

טנזניה מטוס התרסק הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד