כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יכול היה להסתיים במוות"

ירושלים: מצית רכבו של הרב נעצר עד תום ההליכים

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה על מעצרו עד תום ההליכים של מוחמד אבו גאנם אשר מואשם בהצתת רכבו של הרב דב ליאור בשכונת בית אורות בירושלים | עו"ד חיים בלייכר: "מדובר באירוע חמור ביותר שהיה יכול להסתיים במוות של משפחות"

ירושלים: מצית רכבו של הרב נעצר עד תום ההליכים
הרב דב ליאור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים של מוחמד אבו גאנם, אשר מואשם בהצתת רכבו של הרב דב ליאור בשכונת בית אורות בירושלים לפני מספר חודשים.

על פי כתב האישום, אבו גאנם ניסה בשעת לילה להצית רכב בחניון בשכונת בית אורות בירושלים. לאחר שלא הצליח במזימתו חזר בבוקר שלמחרת למוזיאון רוקפלר והשליך בקבוק תבערה אשר הצית פח זבל במקום. בהמשך חזר הנאשם אל חניון בית אורות של הצית בשנית רכב נוסף – רכבו של הרב ליאור. כתוצאה ממעשיו הרכב עלה באש וחלקו הקדמי נשרף כליל.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון הצתה, הצתה, ייצור נשק וחבלה במזיד ברכב ממניע גזעני. הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, אשר כאמור התקבלה והוא יישאר במצער עד תום ההליכים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו' אשר מייצג את משפחת הרב במימוש זכויותיהם כנפגעי עבירה מסר: "מדובר באירוע חמור ביותר שהיה יכול להסתיים במוות של משפחות. אנו מברכים על החלטת בית המשפט ומצפים כי חומרת האירוע תתבטא גם בהחלטת בית המשפט בגזר דינו של המחבל", אמר בלייכר.

הרב דב ליאור הצתת רכב מעצר מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד