כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חידוש ב'דגל'

פותחים במו״מ: זה הצוות של 'יהדות התורה' שינהל את השיחות

יומיים לפני הטלת המנדט ע"י נשיא המדינה יצחק הרצוג, על בנימין נתניהו, ב'יהדות התורה' כבר מסודרים לקראת שיחות המשא ומתן ומארגנים את העמדות לישורת אחרונה | ב'אגודת ישראל' קבעו האדמו"רים שלא לשנות מהנהוג ו'בדגל' החליטו על צוות מפוצל | 'בחדרי' עם כל הפרטים

פותחים במו״מ: זה הצוות של 'יהדות התורה' שינהל את השיחות
צוותי המו"מ צילום: צלמי פלאש 90

ביום רביעי השבוע יודיע נשיא המדינה יצחק הרצוג על הטלת המנדט להרכבת הממשלה על בנימין נתניהו. תכף ומייד לאחר מכן יאיצו את שיחות המו״מ בין מפלגות גוש הימין השונות, בזמן שביהדות התורה כבר מיהרו לגבש צוות מו"מ שעתיד לרכז את השיחות.

ב'אגודת ישראל' קבעו אמש האדמו"רים במסגרת שיחות המו"מ כי כמו בעבר, את השיחות עם הלכוד ירכזו נציג הסיעה המרכזית, כיום יצחק גולדנקופף ונציג שלומי אמונים - מאיר פרוש, שירכזו את הדרישות וישאו ויתנו עם צוות המו"מ של הליכוד.

ב׳דגל התורה׳ החליטו על שינויים בצוותי המו"מ, כך שהצוותים יחולקו לשניים בכדי לייעל את הטיפול בדברים הנוגעים לציפור הנפש עבור מצביעי המפלגה ודרישות גדולי ישראל, בנושא החינוך, דיור ועוד.

לפי ההחלטה, יו"ר המפלגה משה גפני ינהל את המו״מ בנושא התפקידים בקואליציה מול ראש הממשלה המיועד נתניהו ויריב לוין, ולאחר מכן ינהלו חברי הכנסת אורי מקלב ויעקב אשר את המשך השיחות בנושאים האידאולוגיים, שינויי החקיקה במגוון הנושאים כמו גיור, גיוס ועוד.

דגל התורה משא ומתן קואליציוני בחירות לכנסת ה-25 אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד