כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הציבור מתגייס

הרבנים יוצאים מגדרם: גר הצדק הגדול בתורה מתחתן עם גיורת

לקראת חתונתם של הגר והגיורת, יצאו הרבנים במכתבים חמים ונלהבים הקוראים לכל יהודי באשר הוא לקחת חלק במצוות 'ואהבת את הגר' ולסייע במימון הוצאות החתונה • החתונה ב-כ"ב בחשוון באולם 'בנות ירושלים' • הציבור מתגייס לסייע

הרבנים יוצאים מגדרם: גר הצדק הגדול בתורה מתחתן עם גיורת
החתן צילום: באדיבות המצלם

לקראת חתונתם של גר הצדק הגאון רבי מאיר יואל לייכטאג והגיורת הצדקנית שרה בתיה פאצער, יוצאים גדולי רבני ירושלים במכתבים חמים ונלהבים הקוראים לישראל קדושים לקחת חלק במצווה המיוחדת והכפולה של 'ואהבת את הגר' ומצוות הכנסת כלה, ולסייע במימון הוצאות החתונה.

למצווה הנדירה של "ואהבת את הגר" הקליקו כאן>>>


תמיכה רבנית • באדיבות המצלם

הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר, זקן רבני ברסלב ואחד ממנהיגיה הבולטים, מציין במכתבו את גודל המצווה הכפולה והמכופלת, כשתרומה אחת ניתן לסייע גם לגר הצדק, גם לגיורת, כשלכל אחד ואחד מהם יש מצווה בפני עצמה לעזור ולסייע, ובנוסף לסייע לחתן ולכלה, ולקיים מצוות צדקה.

הגדיל לעשות הצדיק המקובל רבי יצחק מאיר מורגנשטרן שליט"א, שמעיד כי הוא מכיר את גר הצדק הרב מאיר יואל לייכטאג באופן אישי, ומעיד עליו כי הוא גאון בתורה ומופלג במידת האמונה והביטחון בבורא עולם.

הגרי"מ מורגנשטרן מוסיף כי על צדקותו המיוחדת של גר הצדק הגאון רבי מאיר יואל לייכטאג שליט"א, יכולים להעיד כותלי בית המדרש שסופגים את דברי תורתו במשך רוב שעות היממה כשהוא יושב והוגה בתורה מתוך שמחה ואמונה תמימה. כמו כן מציין הגר"י מורגנשטרן שליט"א, שהמעלות הרוחניות הנפלאות אליהן הגיע הגר הצדיק, משמשות אות ומופת לכל מכיריו וידידיו, ויהודים רבים מזרע ישראל התחזקו באמונה ובעבודת ה' בעקבותיו.

הגר, רבי מאיר יואל שליט"א הנו יליד פולין ועזב את מולדתו בעת שלמד לימודי כמורה, שהובילו אותו לחקור אחר שורש האמונה ולהצטרף לכרם ישראל. הגיורת, שרה בתיה שתחי', היא ילידת ברזיל שעברה ילדות קשה ונעורים קשים עוד יותר, אך היגרה לשווייץ והחלה להתבסס, כשנתקלה ברעיונות מתורת ברסלב, שמשכו את ליבה והביאו אותה להתגייר כדי להתקרב לבורא העולם ולהידבק בו.

החתונה של הגר והגיורת תתקיים אי"ה בתאריך כ"ב בחשוון באולם 'בנות ירושלים' בשכונת מאה שערים, ובה צפויים ליטול חלק רבים מרבני העיר וצדיקיה, שיבואו לחזק את ידיהם של הגרים ולשמח אותם ביום בו הם מקימים בית נאמן בישראל.

עם זאת, לעת עתה עדיין אין בידי העוסקים במלאכת הקודש את הסכום הבסיסי הנדרש כדי לשלם את הוצאות החתונה, האולם, הסעודה, הביגוד לחתונה עצמה וכן לתשלום שכירות לתקופה הראשונה שלאחר הנישואין, ריהוט בסיסי וביגוד ליום יום.

הציבור נקרא להתגייס ולסייע לגר והגיורת, ולקיים שפע של מצוות בנתינה אחת בודדת.

למצווה הנדירה של "ואהבת את הגר" הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר גרי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד