כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אותו הפלא בנראות חדשה

סדרת היוגורט האהובה עם התוספות המפנקות תיקרא מעתה דנונה קראנצ'

אותה חוויית טעם נפלאה ותוספות מפנקות שאתם בוחרים ואוהבים • דנונה, מותג היוגורט המוביל, מרענן את הנראות ואת השם של סדרת היוגורט האהובה עם התוספות המפנקות. מעתה, תמצאו על המדפים את הסדרה עם עיצוב חדש ושם חדש: 'דנונה קראנצ', ותוכלו להמשיך ליהנות משילוב של יוגורט עם מגוון תוספות בצד לבחירה אישית.

סדרת היוגורט האהובה עם התוספות המפנקות תיקרא מעתה דנונה קראנצ'
שטראוס מחלבות דנונה קראנצ צילום: יח"צ

מה הטעם שלכם ביוגורט? סדרת היוגורט 'דנונה קראנצ'', שהושקה לאחרונה בשמה החדש ובנראות מרעננת, מאפשרת לכם לבחור את התוספות שישדרגו עבורכם את היוגורט האיכותי. דנונה קראנצ' משלבת בין יוגורט בטעמים וניל ותות לבין תוספות טעימות בצד במגוון סוגים וטעמים לבחירה: פצפוצי אורז תפוח מצופה שוקולד, שבבי פקאן מצופים שוקולד, אגוזי לוז ושקדים בקרמל מלוח, קורנפלקס מצופה שוקולד חלב ושוקולד לבן, וקורנפלקס מצופה שוקולד חלב. כל התוספות הללו הן ללא גלוטן.

לדנונה מגוון סדרות יוגורט, המעניקות אפשרויות מגוונות לצריכת יוגורט חווייתית ומהנה לכל גיל. סדרות היוגורט של דנונה ידועות כאיכותיות, טעימות ומרעננות, וזאת הודות לפיתוחים החדשניים והיכולת לשלב בין התהליך הטבעי של היוגורט המספק ערכים תזונתיים לבין הטעמים הנפלאים והמרקמים הייחודיים שמתאימים לכל אחד.

כל מה שאתם צריכים זה רק לבחור את הטעם שלכם וליהנות מיוגורט דנונה.

מידע על אלרגנים: מכיל: חלב. עלול להכיל: בוטנים, אגוזים (שקד, לוז, קשיו, מלך, פיסטוק, פקאן), ביצים, סויה, שומשום.

סדרת דנונה קראנצ' הינה בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

 

דנונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד