כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בני 40 יום

תאומות סיאמיות הופרדו לאחר ניתוח בן שעתיים וחצי

שתי בנות, תאומות סיאמיות, הופרדו בהצלחה כירורגית לאחר שהגיעו לעולם כשהן חולקות את אותו חבל טבור ועם בטן מחוברת. הרופאים הצליחו לשקול את התינוקות בפעם הראשונה בחייהם כשהן פרודות, אחת במשקל 2.2 ק"ג, השנייה במשקל 3 ק"ג

תאומות סיאמיות הופרדו לאחר ניתוח בן שעתיים וחצי
התאומות שהופרדו צילום: Zhejiang University Children's Hospital

תאומות סיאמיות הופרדו בהצלחה בעקבות ניתוח בן שעתיים וחצי. האחיות נולדו כשהן חולקות את אותו חבל טבור, עם בטן מחוברת, והיו רק בנות 40 יום כשהן עברו את הניתוח בבית החולים לילדים של אוניברסיטת ג'ג'יאנג בעיר האנגג'ואו - סין. לאחר ההפרדה הניתוחית, שני התינוקות עברו פעולות לתיקון עצם החזה, הסרעפת ודופן הבטן, במקביל וטיפות בחדרי ניתוח סמוכים.

התאומות המאוחדות נכנסו לחדר הניתוח הראשוני ב-26 באוקטובר בסביבות השעה 9:00 בבוקר, הם יצאו מהחדר בסביבות השעה 11:20 כתינוקות נפרדים.

התאומות לאחר שהופרדו: צילום Zhejiang University Children's Hospital 

הצוות הרפואי צילם גם את הרגע שבו סומנו רשמית כשני אנשים נפרדים כאשר כל אחות קיבלה שם משלה. מנהל בית החולים לילדים באוניברסיטת ג'ג'יאנג, שפיקח על הניתוח, אמר כי הסימנים החיוניים של התאומות יציבים כיום.

השניים שמרו על איבריהם המלאים, ועל פי הדיווחים הבטן שלהם כמעט זהה לזו של תינוק רגיל לאחר הניתוחים. הצוות הרפואי אומר שהם אופטימיים לגבי החלמתם, למרות שהתאומים נשארו ביחידה לטיפול נמרץ.

אחד מהם סובל ממחלת לב מולד מורכב, אך עדיין צפוי להתאושש. הרופאים הצליחו לשקול את התינוקות בפעם הראשונה בחייהם כשהם פרודים, אחד שקל 2.2 ק"ג, השני 3 ק"ג.

סין תאומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד