כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לחשב מסלול מחדש

לוחמים רוסים מתחננים לפוטין לשנות את אסטרטגיית "שפיכת הדם"

נחתים רוסים ברפובליקה העממית של דונייצק שסופחה באופן בלתי חוקי לרוסיה, כתבו מכתב לנשיא פוטין המציג את המצב הנורא בשטח ומתחננים לפוטין לחשב מסלול מחדש

לוחמים רוסים מתחננים לפוטין לשנות את אסטרטגיית "שפיכת הדם"
חיילים רוסים בשבי צילום: רשתות חברתיות

חיילים רוסים באוקראינה כתבו מכתב לנשיא פוטין ובו הם מתחננים שישקול מחדש את אסטרטגיית הפלישה שלו, כי זה "דם שנשפך ונשפך". ההערכות האחרונות של צבא אוקראינה מציינות את כמות החיילים הרוסים שנהרגו מאז פתח פוטין ב"מבצע הצבאי המיוחד" שלו בפברואר על קצת יותר מ-75,000.

העיתונאי הרוסי התומך במלחמה, אלכסנדר סלדקוב, טען בערוץ הטלגרם שלו, כי נחתים רוסים ברפובליקה העממית של דונייצק (DPR), שסופחה באופן בלתי חוקי, פתחו בקמפיין נגד ההפסדים ההולכים וגדלים בצד הרוסי.

על פי הדיווחים, הם כתבו לאולג קוז'מיאקו, מושל מחוז פרימורסקי במזרח הרחוק של רוסיה, וביקשו ממנו לפעול בשמם ולגרום לפוטין לשנות כיוון. סלדקוב סירב לפרסם את הפרטים המורכבים של המכתב אבל כן שפך מעט אור על התמונה העגומה שציירו הנחתים. היה כתוב: "לא אפרסם את המכתב כאן. המהות שלו הועברה למשרד ההגנה הרוסית" אמר.

הוא הסכים לומר, כי: "הפסדים גדולים, חוסר היכולת להעביר להנהלה הבכירה מידע על ההפסדים באנשים ובכלי רכב. יש לי את המספרים, אבל זה תלוי במשרד התובע הכללי" (לשחרר אותם). "הנחתים מבקשים מאולג קוז'מיאקו לפנות למשרד הביטחון כדי לשלוח ועדה שתנתח בדחיפות את המצב. "עם זאת, אני מפרסם את הפוסט הזה, כי הם מדברים עם גורמים גבוהים יותר על המצב ברפובליבקה כבר כמה ימים, והדם נשפך ונשפך".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין לוהנסק הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד