כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סר חינו

תורם למפלגה הרפובליקנית: "להתקדם הלאה מטראמפ"

אחד התורמים הגדולים של המפלגה הרפובליקנית, קן גריפין, אמר שהגיע הזמן שהמפלגה הרפובליקנית "תתקדם הלאה מהנשיא לשעבר דונלד טראמפ", ותחפש מנהיג חדש. "הוא עשה הרבה דברים ממש טוב והחמיץ את המטרה בכמה תחומים חשובים", אמר גריפין

תורם למפלגה הרפובליקנית: "להתקדם הלאה מטראמפ"
רון דה-סנטיס צילום: טוויטר

אחד התורמים הגדולים של המפלגה הרפובליקנית, קן גריפין, אמר כי הגיע הזמן שהמפלגה הרפובליקנית תעמיד מועמד אחר, ותסיים את התמיכה בדונלד טראמפ וצריך למצוא מנהיג מפלגה חדש. גריפין אמר בראיון לאתר 'פוליטיקו' כי הוא תומך במדיניות הפיסקלית (כלכלית) של ממשל טראמפ, אך הוא מאמין שהמפלגה צריכה לפנות לכוכבים אחרים.

"הוא עשה הרבה דברים ממש טוב והחמיץ את המטרה בכמה תחומים חשובים", אמר גריפין. "ומלא מעט סיבות, אני חושב שהגיע הזמן לעבור לדור הבא". טראמפ רמז שוב ושוב כי יתמודד לבית הלבן ב-2024, כולל בעצרת מסע הבחירות ביום שבת האחרון בפנסילבניה.

"כולם, אני מבטיח לכם, בפרק הזמן הבא - מאוד מאוד מאוד קצר, אתם הולכים להיות מאושרים", אמר טראמפ. "אבל קודם כל עלינו לזכות בניצחון היסטורי של הרפובליקנים ב-8 בנובמבר", בחירות אמצע הקדנציה.

גריפין, מנכ"ל חברת ההשקעות Citadel, הוא תומך נלהב של המושל הרפובליקני של פלורידה רון דה-סנטיס, ששמו הוצג גם כמועמד פוטנציאלי לנשיאות לשנת 2024. איש העסקים הודה כי התנגד לחלק ממהלכיו של דסנטיס כמושל. ובכל זאת, גריפין מאמין שלמושל יש רקורד אדיר, ושארה"ב תהיה במצב טוב מאוד על ידי נשיאותו שץ דה סנטיס, גריפין היה התורם המוביל לקמפיין הבחירות החוזר של דה סנטיס לתפקיד המושל, ותרם 5 מיליון דולר.

דונלד טראמפ רון דה סנטיס פלורידה רפובליקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד