ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מלחמת ה-8 דולר

לאחר שהתחזו אליו: מאסק מאיים שיסגור את החשבונות

אילון מאסק, הבעלים החדש של טוויטר, מאיים לסגור חשבונות של מתחזים. הבעלים החדש של הפלטפורמה פרסם את האזהרה לאחר שכמה מפורסמים בארה"ב, שינו את השמות שלהם בטוויטר, אך לא את שמות החשבון שלהם, והתחזו כביכול לאילון מאסק

לאחר שהתחזו אליו: מאסק מאיים שיסגור את החשבונות
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

הבעלים של טוויטר אילון מאסק, צייץ בטוויטר כי הרשת אותה קנה ועליה שילם 44 מיליארד דולר, תשעה לצמיתות כל חשבון בפלטפורמת המדיה החברתית שמתחזה לאחר.

הבעלים החדש של הפלטפורמה פרסם את האזהרה לאחר שכמה מפורסמים בארה"ב, שינו את השמות שלהם בטוויטר, אך לא את שמות החשבון שלהם, והתחזו כביכול לאילון מאסק, לאחר שזעמו על ההחלטה של הבעלים לתת וי כחול, (סימן שהחשבון מאומת) לכל מי שירצה תמורת 8 דולרים לחודש, תוך שהוא מפטר בו זמנית אלפי עובדים מהרשת החברתית.

מאסר כתב: "כל חשבון טוויטר שיהיה מתחזה, מבלי לציין בבירור שזה חשבון "פארודי" יושעה לצמיתות", כתב מאסק. בעוד טוויטר פרסמה בעבר אזהרות לפני השעיות, כעת היא מאיימת כי "לא תהיה אזהרה".

למעשה קבע מאסק, כל שינוי שם בכלל, יביא לאובדן זמני של הוי הכחול, מאומת. החשבון של הקומיקאית קתי גריפין הושעה ביום ראשון לאחר שהחליפה את השם שלה למאסק. היא אמרה לכתב סוכנות הידיעות בלומברג, שהיא השתמשה גם בתמונת הפרופיל שלו. מאסק צייץ אתמול, כי: "טוויטר צריך להפוך ללא ספק למקור המידע המדויק ביותר על העולם. זו המשימה שלנו".

טוויטר חשבונות טוויטר פופולריים אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד