כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מי עוזר לאימא אגרנית להפסיק לאגור זבל ולעשות ניקיון בדירה?

כמויות הזבל הן בלתי נתפסות, יש כל כך הרבה זבל ואין מנוס מזה, אימא שלי אוגרת ללא הכרה, היא התחילה את זה לא מהיום. אני זוכרת שכבר בצעירותי הייתי מתביישת להכניס חברות או אפילו דייט חדש לבית שלי. שלא כמו כולם הייתי מבקשת ממנו או ממנה להמתין לי בחוץ. כיום לאחר פטירת אבי אימי הגדילה את האגירה שלה אף יותר ואני חוששת שהיא בסכנת חיים, מה עושים במצב הזה? איך מצילים ממצב של אגירה?

מי עוזר לאימא אגרנית להפסיק לאגור זבל ולעשות ניקיון בדירה?
דירה של אגרן כפייתי צילום: שי פינוי דירות

אימא שלי לא נותנת להיכנס לדירה איך משכנעים אותה ומפנים את הדירה מהזבל?

אחד המקרים היותר מצערים זה הורה שלא נותן שייכנסו אליו הביתה, זה לא שהוא לא רוצה הוא פשוט מתבייש, מפחד, כל הגוף שלו דרוך. אפילו כשמגיעים אליו מחברה כזו או אחרת או אפילו ועד הבית הוא למעשה אומר אל תתקשרו אלינו אנחנו נתקשר אליכם. מרגע שנותן השירות הולך הוא זה שפונה אליו ומסדיר את התשלום.
חשוב לומר שאחד הדברים שהכי מלחיצים את האגרן זו הבושה ולכן צריך ללכת אתו צעד אחר צעד, בעדינות. המצב לא פשוט וזה לא ילך ויהיה טוב יותר אלא יחמיר ולכן חשוב לעשות את זה ברגישות רבה כדי להגיע בסופו של דבר לתוצאה טובה. הרעיון שמסתתר מאחורי פינוי מקצועי זה מפנים שנותנים לאגרן להרגיש ולהבין שהם לא באמת מתרגשים מכלום, הם רגילים לפסולת וזה בסדר להיות במחיצתם. רק כך אפשר להתקדם ולשכנע אגרן לפנות את הפסולת המאיימת על חייו.

צריכים עזרה עם אגרן כפייתי? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504

איך מפנים את הפסולת ומנקים את הדירה המוזנחת?

פינוי של פסולת מדירה מלאה בזבל נעשה בקפידה מלאה. לפעמים יש נטייה לחשוב שאם זה זבל לוקחים אותו וזורקים אותו ישירות אל המכולה אבל לא כך הדברים. במצב של זבל בדירה בפרט שיש דייר בתוך הנכס חשוב לדבר איתו על כל דבר ודבר, לבדוק את האשפה, לברור אותה ורק אחר כך לאגד אותה בשקיות האשפה ובצורה מסודרת במעלית או מנוף מיוחד להעביר את כמויות הזבל הגדולות ישירות אל המכולה שתוביל את הכול לאתרי אשפה מורשים מראש. בשלב המתקדם, שהדירה פנויה מזבל ופסולת אפשר לעבור לשלב הניקיון אותו אנו מבצעים עם טובי החומרים המרוכזים. חשוב להשתמש בחומרים מרוכזים וזאת כדי לוודא כי כל פינה ופינה בנכס אכן נקייה וחפה מתחלואים, רצפה שומנית, משקופים שומניים וכל מקום שאליו הגיעה בעיית האגרנות. כאן המפנים לא מפספסים שום נקודה, הם עוברים על כל חדר וחדר החל במטבח, סלון, חדר שינה, מקלחות לרבות תיקונים שגם הם נדרשים במידת הצורך.

פינוי דירה • קרדיט: שי פינוי דירות

אילו תיקונים מבצעים בדירה של אגרן לאחר פינוי הזבל?

כאשר הזבל הוא חלק גדול מהנכס ומחייו של האגרן הוא לא שם לב לשום דבר, לא לבעיות החשמל, לא לדליפות מים וכך כשהוא מקבל לצורך העניין חשבון מים מנופח הוא משלם אותו בלי להבין ולדעת מה גרם לבעיה.
גם את הנקודה הזאת שי פינוי דירה לוקח בשתי ידיו מתקן את נקודות החשמל, מחליף ברזים שבורים ואם מדובר בתקלות אינסטלציה קשות מערב את כל גורמי המקצוע שיכולים לפתור את הבעיה שנגרמה עקב אגרנות רבת שנים.

על שי פינוי דירה ועל העובדים - איך זה קורה בפועל?

אם נחזור להתחלה נוכל לדבר על הפגישה הראשונית, על היכולת לגרום לאגרן לבטוח בכם ורק אחר כך להתחיל במלאכת הפינוי. כך למעשה מתבצע הליך של פינוי תקין ורצוי בהחלט שחוץ מהאגרן אחד מכם בני המשפחה יהיו נוכחים בדירה כדי לוודא יחד איתנו כי מה שנזרק אכן רצוי שייזרק ושחלילה שום דבר חשוב לא יאבד ויהיה חסר בזמן שיידרש למכור את הנכס או אפילו לעמוד מול כל בירוקרטיה אחרת שרק מסמכים מקוריים יכולים לפתור אותה. לשי פינוי דירה יש את כל האפשרויות והכלים המתאימים לרבות הטכניקה המתאימה כדי לפנות את הנכס בצורה הטובה ביותר. המפנים לא פוסחים על שום דבר לא בהיבט הרגשי ולא בהיבט הפיזי.
לאחר הפינוי של הזבל עוברים המפנים לשלב של השיפוץ הקל ומשימת ההדברה שהיא חשובה יותר מכל. מיותר לציין מה קורה בדירות אגרנים אבל מי שחי את זה או רואה מנגד את בן המשפחה שלו חי כך מבין שהיה שם מזון שהעלה ריקבון קשה והביא לא פעם עכברים, נמלים, תיקנים וכל מה שהדברה מחייבת. כמו כן מתמודד שי פינוי דירה גם עם הריח החזק שיש בנכס וכדי לסלק שאותו משתמש שוב ושוב בחומרי ניקוי וחיטוי חזקים כדוגמת כלור שאיננו מהול אלא מרוכז וחזק. מיותר לציין כי השימוש במוצרים כמו כלור עלול לסכן נפשות ולכן גם כדי להגיע למצב של חיטוי מעולה וגם כדי שלא לסכן אף אחד חשוב להשאיר משימה זו לאנשים שיודעים לעבוד איתו ולתת את התוצאה הטובה ביותר ללא סיכונים מיותרים.

מה הדבר שהכי חשוב לדעת על אגרנים לפני שמפנים להם את הנכס?

בכל תהליך של פינוי או ריקון נכס מאגרנות כפייתית חשוב מאוד לערב את האגרן, לצור יחסי חברות טובים. לגרום לו להרגיש ולהבין שהוא חלק מזה, שהוא לא מוזר ולא שונה, כאמור לדבר בגובה העיניים. לתרום תכולה, להסביר לו למה חשוב לתרום להגיד לו שבמעשה הזה הוא לא רק מציל את עצמו אלא גם תורם לחברה.

צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504

הדברים יעברו למחזור כך שיש לו לאגרן חלק גם בהצלת הסביבה מנזק סביבתי קשה דבר שיכול בהחלט לתרום לכם במסע השכנוע מולו. בסופו של דבר חשוב להבין שהאגרן יתעייף, הוא ירצה עזרה, ירים את הידיים ואז כאן בדיוק נכנס גם המקום שלכם להושיט יד ולסייע לו לצאת מערמת הסבל שיצר לעצמו. מרגישים שבן המשפחה שלכם נופל תחת הנטל שיצר לעצמו? הוא לא ישן, לא שמח ובעיקר מודאג ממה שאתם חושבים עליו? טעות, ברוב המקרים לאגרן לא מפריע לאגור, הוא ממגר את הכאב ואת הצער שלו בתוך הדבר הזה שנקרא אגירה. עם זאת יש בהחלט אגרנים שכן רוצים לצאת ממעגל האגירה אבל מפחדים לבקש עזרה וכאן מוטלת עליכם האחריות המלאה להציל אותם, להושיט יד ללא שפיטה ולעזור להם יחד לצאת מהמקום שאליו הכניסו את עצמם.

איך מרגיש אגרן לאחר שמפנים לו את הנכס?

אחת הסברות הנכונות פחות היא שאגרן יחשוש מפינוי דירה, זה לא תמיד נכון כי בלא מעט מקרים שמפנים לאגרן את הנכס הוא נושם תרתי משמע, פתאום הוא לא מפחד, לא מתבייש, הוא רוצה לארח.
אחרי ככלות הכול כולם מחפשים להיות נאהבים ואוהבים כשיש אגירה מסביב קשה מאוד לעשות את זה ולהיות חלק מחברה שמקבלת ותומכת. אצלנו בשי פינוי דירה מכירים את זה, עוסקים בזה ונותנים את הלב והנשמה לכל אחד ואחד מכם שיש לו הורה, אח או אפילו חבר שזקוק לעזרה. לכן, אם קיים חשש ולו הסביר ביותר שמישהו מבינכם זקוק לעזרתנו, נשמח לשיחה אחת שתזמן אותנו למקום ותתחיל עבורכם את השינוי המדהים והטוב שאולי לא הייתם מוכנים לו אבל יכול בהחלט לשנות את חייכם וחיי יקיריכם בצורה משמעותית.

המאמר נכתב בשיתוף  https://www.house-eviction.co.il/

פינוי דירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד