י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשונה מכל המנהיגים

בסאטמר הכריזו: תומכים במועמדת הדמוקרטית

כנגד כל המנהיגים הרוחניים והקהילות בארה"ב, בחצר מהר"א מסאטמר תומכים דווקא במועמדת הדמוקרטית לתפקיד מושל מדינת ניו יורק ולא במועמד היהודי לי זלדין. 'בחדרי חרדים' עם ההכרזה בחצר החסידות

בסאטמר הכריזו: תומכים במועמדת הדמוקרטית
בחדרי חרדים

בעוד הבחירות בארץ הסתיימו, בחירות האמצע בניו יורק נמצאות בעיצומם, לראשונה בהיסטוריה הכרזת קודש בנוכחות האדמו"ר מהר"א מסאטמר בדבר הבחירות. 

הרה"ג רבי מאיל צוויבל הכריז אתמול שחובה על כל איש ואישה לצאת ביום שלישי לבחור בבחירות למועמדת הדמוקרטית קאת'י הוקול לתפקיד מושלת מדינת ניו יורק.

התמיכה של הרבי מסאטמר במושלת הנוכחית היא שונה מכל שאר רבני היהדות החרדית בניו יורק,  רק האדמו"ר מסאטמר וגיסו האדמו"ר מסקיוורא החליטו לתמוך במועמדת הדמוקרטית ולא במועמד הרפובליקני חבר הקונגרס הרפובליקני, לי זלדין המועמד היהודי לתפקיד מושל ניו יורק.

יצויין שבפעם האחרונה שהכריזו בסאטמר בנוכחות האדמו"ר על יציאה לבחירות בארה"ב היה לפני חמישים שנה בדיוק ביום כיפור תשל"ג לפני תפילת נעילה הכריזו אז בנוכחות האדמו"ר רבי יואליש מסאטמר זצ"ל לצאת להצביע בבחירות שהיתקיימה אז לתפקיד ראש העיר ניו יורק סיטי. 

בסאטמר אומרים כי הפעם עקב גזירת החינוך המרחפת מעל ראשה של היהדות החרדית הכריזו אתמול יום ראשון באמצע שבע ברכות לנכד האדמו"ר מסאטמר הכרזה שחובה על כל איש ויאשה לצאת ולהצביע. 

מושל ניו יורק לי זלדין בחירות אמצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד