ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
נס ממשי

האוטובוס התנגש בבניין: "חשבנו שמדובר בתאונה קטלנית"

נס אמש בתל אביב. אוטובוס של חברת אגד התנגש בעמוד חשמל ובבניין מגורים. כוחות החירום שזרמו למקום חשבו תחילה שמדובר באסון כבד, אולם כעבור דקות נרשמה אנחת רווחה | תיעוד מהזירה

האוטובוס התנגש בבניין: "חשבנו שמדובר בתאונה קטלנית"
תאונת אוטובוס בת"א צילום: תיעוד מבצעי מד"א

דקות של חרדה עברו על תושבי שכונת נווה שאנן שהשקט השכונתי הופר אמש (שני) עם הישמע פיצוץ עז ושברי זכוכית, זאת בעקבות אוטובוס של חברת אגד קו 173 שאיבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל ובצידו של בניין מגורים. בחסדי שמים האירוע הסתיים בנס גדול.

בשעה 21:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על אוטובוס שהתנגש בעמוד חשמל ובבניין ברחוב לבנדה בשכונת נווה שאנן בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב בעיר אישה כבת 25 במצב קל עם חבלות בפלג גופה העליון.

חובש בכיר במד"א, יענקי זיידה שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את האוטובוס התנגש בעמוד חשמל ובבניין והדבר הראשון שחשבנו היה שמדובר בתאונה קשה מאוד וחס וחלילה קטלנית. הייתה סכנה להתקרב למקום בגלל חוטי החשמל והעמוד שהתעקם וחברת החשמל הגיעה למקום לטפל בסכנה ולמנוע התחשמלות".

לדבריו, "באורח נס שניים מנוסעי האוטובוס נפגעו באורח קל בלבד ויצאו באופן עצמאי מהדלת האחורית. הכנסנו אותם לאמבולנס לבדיקות רפואיות. אחת מהפצועות, אישה כבת 25 שנפצעה בפלג גופה העליון פונתה לבית החולים כשמצבה יציב."

תאונת אוטובוס תל אביב התנגשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד